blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

MTLP+ - 8.kolo - Tank
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=20&t=5959
Stránka 12

Autor:  zgerbiak [ stř črc 02, 2008 10:54 am ]
Předmět příspěvku:  MTLP+ - 8.kolo - Tank

Téma ôsmeho kola je tank.
Limit je 4000 verticlov.

Pásy... Nemusíte modelovať každý článok. Pohyb pásu sa dá robiť aj cez animovanú textúru.

Uzávierka. neviem kedy, pretože na tanku je viac roboty ako na predošlích veciach, tak sa uvidí.

Autor:  Kexar [ stř črc 02, 2008 1:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: MTLP+ - 8.kolo - Tank

zgerbiak píše:
Téma ôsmeho kola je tank.
Limit je 4000 verticlov.

Pásy... Nemusíte modelovať každý článok. Pohyb pásu sa dá robiť aj cez animovanú textúru.

Uzávierka. neviem kedy, pretože na tanku je viac roboty ako na predošlích veciach, tak sa uvidí.

No ta uzaverka to nwim pjekny tema ale sud byl proti tomuhle nic :lol:

Autor:  Váca [ stř črc 02, 2008 1:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: MTLP+ - 8.kolo - Tank

Kexar píše:
zgerbiak píše:
Téma ôsmeho kola je tank.
Limit je 4000 verticlov.

Pásy... Nemusíte modelovať každý článok. Pohyb pásu sa dá robiť aj cez animovanú textúru.

Uzávierka. neviem kedy, pretože na tanku je viac roboty ako na predošlích veciach, tak sa uvidí.

No ta uzaverka to nwim pjekny tema ale sud byl proti tomuhle nic :lol:


to je takových 16 sudů :lol: ale doufám, že se zúčastnim, protože tejden mám dost nabitej

Autor:  Kexar [ pát črc 04, 2008 5:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

Stejnak mně příde že 4000 vertexu je trochu moc viděl sem tank do hry low poly ktery se skladal z 808 tris 8)

Autor:  Váca [ pát črc 04, 2008 6:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

tady bude muset bejt každý kolečko zvlášť vymodelovaný i s těma dírkama, aby to do těch 4 tisíc dalo :lol: /JOKE/

obávám se, že to do mého odjezdu nestihnu a vrátim se až 16...takže tohleto kolo asi dělat nebudu

Autor:  Kexar [ pát črc 04, 2008 11:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

TAk sem dodelal ten model na texturu nevim jestli budu mít čas navíc texturovat tank neni zadna legrace tak posilam predbezny model jinak pocet vertexu je 1602

Autor:  Kexar [ sob črc 05, 2008 6:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak sem to komplet dodělal pasi jsem zjednodušil protože s tak slozityma texturama nemam skušenosti. Texturu na pasech sm neudelal kvuli mistu u textur.Je to mírně odfláklé protože nemam moc času na soutěž. texturaje z cg+blueprint+trochu AO ale skoro to neni vidět.Zjistim jsem ze jsem aš moc šetřil vertexama na tema takze vysledny pocet je 432 :D
vysledna textura je zde:Obrázek
a nakonec obrazek:
Obrázek

Autor:  Váca [ pon črc 07, 2008 9:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak jen pro dobrej pocit, abych se zůčastnil, tak to sem dám :)

Obrázek

Obrázek

Přílohy:
tank.rar [58.36 KiB]
129 krát

Autor:  ppk [ úte črc 08, 2008 3:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

tah se taky hlasim se svym ne moc uzasnym tankem

pasy sou pruzny a animovany
ovlada se
WSAD pohyb
SIPKY vez
entr vystreli tu raketu!

Obrázek

http://ppk.hustej.net/tank.blend

Autor:  zgerbiak [ úte črc 08, 2008 3:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jééé :D python :)
Pekné, len vytknem pár vecí:
- Toto je modelovacie a textúrovacie kolo, herná logika nebola za potreby.
- Tie pásy divne blikajú a miestami sa krútia.
- Textúra pekná, ale v engine je divne zelená
- Chcelo by to smooth na ten tank.

Ale celkom ma to potešilo(tá herná logika).

To vacik156:
Mám pocit že sa nemôžeš zúčastniť. Nemáš textúru. :roll:

Autor:  Sagi [ úte črc 08, 2008 4:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

2ppk... hlasim zbesile rotujici kameru v blenderu 2.45.. skoda :(..jinak se zda ze to funguje..

Autor:  Kexar [ úte črc 08, 2008 9:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

No mam dotaz kdybych se rozhodl delat novou texturu na muj nově upravený tank s jakym mam počitat rozlišenim přeci jenom se nejedná o malý nabytek nebo sud tak se jen tak ptám?

PPK:pjekná práce ale ta raketa my příde ňáká pomalá když si s tim tankem dobře najedu tak se da i předehnat :lol:

Autor:  zgerbiak [ stř črc 09, 2008 4:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kexar píše:
No mam dotaz kdybych se rozhodl delat novou texturu na muj nově upravený tank s jakym mam počitat rozlišenim přeci jenom se nejedná o malý nabytek nebo sud tak se jen tak ptám?


To je na tebe. V pravidlách to nieje obmedzené. Ja chystám 2048*2048.
Držím sa toho, že velkú textúru možeš vždy zmenšiť, ale malú budeš darmo zväčšovať. :wink:

Autor:  ppk [ stř črc 09, 2008 6:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

jo ta textura ma byt zeleny nater pod kterym vykukuje rezavy kov
mozna to vypada trochu divne asy to bude tim ze mam dosluhujici monitor... kteerej ma misto cerne barvy zelenou... a pruhy...

ty kola mi taky blikaji nevim cim to je asi neake spatne nastaveni v materialu nebo to je tim zeten pas prochazi skrs tim kolem... nevim cim to je jeste sem docela noob a moc toho o delani 3d grafiky zatim nevim...
:wink:

sagi: je to delany v2.46 ta kamera ma vertexparent k te vezi to aby se spolecne s ni neotacela
a trackuje empty krera ma obyc parent k te vezi

EDIT: ty kola uz neblikaj a barva toho tanku uz je v poratku a ma to i stin a efekt jako kdyz je spazny signal na TV...

Autor:  Váca [ pon črc 14, 2008 10:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

hoj, pisu z polska :D
to zgerbiak>fakt nemuzu? to je skoda...sem myslel, ze na tom nezalezi, jestli textura je, nebo ne...nevadi, tak to pocitat nemusite ;)

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/