blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
MTLP+ - 7.kolo - Sud http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=20&t=5938 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | Kapo [ sob čer 21, 2008 1:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vyzera to mimoriadne pekne zgerbi...textura robi svoje...ale aj tak |
Autor: | Alfisko [ sob čer 21, 2008 4:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vtipne na tom je, ze to, co doopravdy poradne zatezuje PC pri realtime zobrazeni sou prave ty textury.. takze naprosto ztraci smysl mit model s 255 verticly s texturou 1024x1024.. protoze to je 2x narocnejsi nez mit model s 1275 verticly a texturou 512x512 btw: narocnost modelu pro graf. kartu by se nemela pocitat na verticly ale na triangly |
Autor: | zgerbiak [ sob čer 21, 2008 4:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Alfisko píše: vtipne na tom je, ze to, co doopravdy poradne zatezuje PC pri realtime zobrazeni sou prave ty textury..
takze naprosto ztraci smysl mit model s 255 verticly s texturou 1024x1024.. protoze to je 2x narocnejsi nez mit model s 1275 verticly a texturou 512x512 btw: narocnost modelu pro graf. kartu by se nemela pocitat na verticly ale na triangly Svata pravda. Ibaže keď mám textúru 512 tak je to hrozne rozmazané. S tými trienglami to je samozrejmosť, ale keď sa to tak počítalo už minulé kolá, tak prečo to meniť. |
Autor: | batwin [ sob čer 21, 2008 5:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Alfisko píše: vtipne na tom je, ze to, co doopravdy poradne zatezuje PC pri realtime zobrazeni sou prave ty textury..
takze naprosto ztraci smysl mit model s 255 verticly s texturou 1024x1024.. protoze to je 2x narocnejsi nez mit model s 1275 verticly a texturou 512x512 btw: narocnost modelu pro graf. kartu by se nemela pocitat na verticly ale na triangly Bohužel, se smyslem soutěže nemá tohle nic společnýho Modely to jsou do soutěže a kdyby je někdy někdo používal, není nic jednoduššího, než texturu zmenšit, ovšem pokud by ji pro své potřeby musel zvětšovat, nevím, jak by s kvalitou pochodil Proto je do soutěže dobrá obrovská textura. Na vertexy se to počítá proto, že v blenderu není nic jednoduššího, než se podívat nahoru na počet vertexů. Proč něco zesloži%tovat, když to jde jednoduše? Stejně, pochybuju, že kdyby se to počítalo na triangly, že by někdo výrazně změnil styl modelování, to je blbost |
Autor: | xmalda [ pon čer 23, 2008 12:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak ja se taky pridam malym barelem na vodu Ve:225 blend textura |
Autor: | X_H_N [ úte čer 24, 2008 10:49 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Screen: Textura: http://www.ulozisko.sk/65148-sud.blend.html |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |