blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

MTLP+ - 7.kolo - Sud
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=20&t=5938
Stránka 22

Autor:  Kapo [ sob čer 21, 2008 1:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

vyzera to mimoriadne pekne zgerbi...textura robi svoje...ale aj tak :shock:

Autor:  Alfisko [ sob čer 21, 2008 4:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

vtipne na tom je, ze to, co doopravdy poradne zatezuje PC pri realtime zobrazeni sou prave ty textury..
takze naprosto ztraci smysl mit model s 255 verticly s texturou 1024x1024.. protoze to je 2x narocnejsi nez mit model s 1275 verticly a texturou 512x512
btw: narocnost modelu pro graf. kartu by se nemela pocitat na verticly ale na triangly ;)

Autor:  zgerbiak [ sob čer 21, 2008 4:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

Alfisko píše:
vtipne na tom je, ze to, co doopravdy poradne zatezuje PC pri realtime zobrazeni sou prave ty textury..
takze naprosto ztraci smysl mit model s 255 verticly s texturou 1024x1024.. protoze to je 2x narocnejsi nez mit model s 1275 verticly a texturou 512x512
btw: narocnost modelu pro graf. kartu by se nemela pocitat na verticly ale na triangly ;)


Svata pravda. Ibaže keď mám textúru 512 tak je to hrozne rozmazané.
S tými trienglami to je samozrejmosť, ale keď sa to tak počítalo už minulé kolá, tak prečo to meniť.

Autor:  batwin [ sob čer 21, 2008 5:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

Alfisko píše:
vtipne na tom je, ze to, co doopravdy poradne zatezuje PC pri realtime zobrazeni sou prave ty textury..
takze naprosto ztraci smysl mit model s 255 verticly s texturou 1024x1024.. protoze to je 2x narocnejsi nez mit model s 1275 verticly a texturou 512x512
btw: narocnost modelu pro graf. kartu by se nemela pocitat na verticly ale na triangly ;)



Bohužel, se smyslem soutěže nemá tohle nic společnýho :wink:
Modely to jsou do soutěže a kdyby je někdy někdo používal, není nic jednoduššího, než texturu zmenšit, ovšem pokud by ji pro své potřeby musel zvětšovat, nevím, jak by s kvalitou pochodil :wink: Proto je do soutěže dobrá obrovská textura.

Na vertexy se to počítá proto, že v blenderu není nic jednoduššího, než se podívat nahoru na počet vertexů. Proč něco zesloži%tovat, když to jde jednoduše? Stejně, pochybuju, že kdyby se to počítalo na triangly, že by někdo výrazně změnil styl modelování, to je blbost

Autor:  xmalda [ pon čer 23, 2008 12:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak ja se taky pridam malym barelem na vodu :) Ve:225
Obrázek
blend
textura

Autor:  X_H_N [ úte čer 24, 2008 10:49 am ]
Předmět příspěvku: 

Screen:
Obrázek
Obrázek
Textura:
Obrázek
http://www.ulozisko.sk/65148-sud.blend.html

Stránka 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/