blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
MTLP+ - soutěž v modelování a texturování low poly- 1. kolo http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=20&t=5707 |
Stránka 2 z 4 |
Autor: | Bumpkin [ ned bře 23, 2008 3:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pantau: ja to chtel taky napsat, ale tady spis nejde o PC ale o omezeni GAME Blenderem tendle engin toho moc nezvladne (mam na mysli narocnost modelu) kdyby se jelo na nejakym freeckovym enginu hned by se to dalo pri nejmensim zvednout na trojnasobek |
Autor: | freekill [ ned bře 23, 2008 6:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
42 vertexů jedno kolo? Si se pomátl? |
Autor: | Johny.D [ ned bře 23, 2008 7:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tady je muj výtvor Podklady: vyhledavac google (napsat lamborghini reventon) a pak zobrazit obrazky. Postup vyroby textury jsem pribalil takže snad nebude problem s pravidlama Textura a postproces gimp Blender verze 2.43 lamborgini |
Autor: | pantau [ ned bře 23, 2008 8:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Citace: 42 vertexů jedno kolo? Si se pomátl? Laughing
nerozumiem, preco by som mal byt pomateny (sorry za OT) |
Autor: | batwin [ ned bře 23, 2008 9:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pantau píše: Citace: 42 vertexů jedno kolo? Si se pomátl? Laughing nerozumiem, preco by som mal byt pomateny (sorry za OT) Vždyť to slovo Low-poly je i v názvu soutěže. Pravda je, že do her s moderními enginy už není potřeba dělat zas tolik low-poly.Ale Blender Game Engine, v kterém se snad později využijí modely shromážděné v této soutěži, mezi ty zas tolik moderní enginy nepatří (snažil jsem se to říct pokud možno šetrně vůči němu ) OT je tu už moc, ale nebojte, hlasování bude velmi přehledné, už předem jsem s tím počítal a promyslel jsem to předem |
Autor: | Váca [ ned bře 23, 2008 10:25 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | ||||
už se mi do toho nějak nechce.. tak to nechám aspoň tak, jak to je(už nemám zkoro čas ) nevešel sem se do limitu o 3 vertexy..snad to není až tak moc PS: ty okna vypadají dovně, ale na textuře to je ok(nevim, proč to tak je) PS2:textura je poloprázdná, vím...ale prostš už neni čas EDIT:jo a zdroje textury ..takže : kolo-CG-Textures, obě světla sem vyhledal pomocí googlu a ostatní moje práce a celkově textura 512x512
|
Autor: | batwin [ ned bře 23, 2008 10:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ty okna jsou na tom screenu opravdu zvláštní...mě se v blenderu zobrazujou dobře, jako na tý textuře... Jinak těch pár vertexů vážně nevadí, to je v poho a čas je do úterý 20:00 kdyby se někdo ozval, že to nestíhá, asi by mi nevadilo čas trochu prodloužit :) Čím víc aut bude, tím líp |
Autor: | Váca [ ned bře 23, 2008 11:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to bych možná i stihl upravit. a už se těším na další kolo...to auto mi nějak nesedlo(možná díky mému antitalentu na auta ) |
Autor: | Forseti [ pon bře 24, 2008 7:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Blend (blend) Textura je z webu http://www.mini.com |
Autor: | Kapo [ úte bře 25, 2008 3:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
prosim vas, neviete, kde mam zohnat dobre textury svetiel? ja uz som zrobil 3 auta, odvtedy, co sa vyhlasila sutaz, ale na ani jednom tie svetla nie su, (alebo ked su, tak vyzeraju jak nexcite vediet )... no sak kuknite, t je hruza, ja tie svetla potrebujem, na googli som nenasiel pls helfnite! |
Autor: | Bosf [ úte bře 25, 2008 4:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kapo píše: prosim vas, neviete, kde mam zohnat dobre textury svetiel? Google:
Tohle se mi zda docela dobre: http://www.turbosquid.com/FullPreview/I ... /ID/362837 |
Autor: | Váca [ úte bře 25, 2008 5:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Bosf píše: Kapo píše: prosim vas, neviete, kde mam zohnat dobre textury svetiel? Google:Tohle se mi zda docela dobre: http://www.turbosquid.com/FullPreview/I ... /ID/362837 na to jsem koukal, ale 100 dolarů sem i za to dávat nechtělo jinak stačilo zadat do googlu head lights a najde to pár slušných výsledků Google jinak koukám, že soutěž má docela úspěch PS:kapo-nejdřív se zamysli, jak by ty světla měly vypadat, a jestli jsou u nějakého reálného auta, tak si to vygoogli |
Autor: | Kapo [ úte bře 25, 2008 5:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no spravil som to posledne, ako posledne podla blueprintu a tam boli dajake textury, lenze to boli uz fakt ako pixely, na to kukat nemusite |
Autor: | Kapo [ úte bře 25, 2008 5:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a s tymi 100 dolarmi, neviem, ako si to myslel, ja uz mam texturu v PC |
Autor: | Kapo [ úte bře 25, 2008 6:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
takze takto to moze vyzerat? http://blender.yw.sk/3_3_3.bmp a ktore mam dat do sutaze? toto, alebo niektore z predoslych? chcete aj pocet vertexov? ten je presne 275, ak sa mam rozhodnut sam, povedzte, ak nie, tak povedzte ktore auto, ja dam blend aj screen |
Stránka 2 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |