blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

MTLP+ - soutěž v modelování a texturování low poly- 1. kolo
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=20&t=5707
Stránka 24

Autor:  Bumpkin [ ned bře 23, 2008 3:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

pantau: ja to chtel taky napsat, ale tady spis nejde o PC ale o omezeni GAME Blenderem :wink: tendle engin toho moc nezvladne (mam na mysli narocnost modelu) :) kdyby se jelo na nejakym freeckovym enginu hned by se to dalo pri nejmensim zvednout na trojnasobek :)

Autor:  freekill [ ned bře 23, 2008 6:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

42 vertexů jedno kolo? Si se pomátl? :lol:

Autor:  Johny.D [ ned bře 23, 2008 7:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak tady je muj výtvor
Podklady: vyhledavac google (napsat lamborghini reventon) a pak zobrazit obrazky.
Postup vyroby textury jsem pribalil takže snad nebude problem s pravidlama
Textura a postproces gimp
Blender verze 2.43

Obrázek

lamborgini

Autor:  pantau [ ned bře 23, 2008 8:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
42 vertexů jedno kolo? Si se pomátl? Laughing


nerozumiem, preco by som mal byt pomateny (sorry za OT)

Autor:  batwin [ ned bře 23, 2008 9:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

pantau píše:
Citace:
42 vertexů jedno kolo? Si se pomátl? Laughing


nerozumiem, preco by som mal byt pomateny (sorry za OT)


Vždyť to slovo Low-poly je i v názvu soutěže. Pravda je, že do her s moderními enginy už není potřeba dělat zas tolik low-poly.Ale Blender Game Engine, v kterém se snad později využijí modely shromážděné v této soutěži, mezi ty zas tolik moderní enginy nepatří (snažil jsem se to říct pokud možno šetrně vůči němu :D )

OT je tu už moc, ale nebojte, hlasování bude velmi přehledné, už předem jsem s tím počítal a promyslel jsem to předem :)

Autor:  Váca [ ned bře 23, 2008 10:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

už se mi do toho nějak nechce.. tak to nechám aspoň tak, jak to je(už nemám zkoro čas :( ) nevešel sem se do limitu o 3 vertexy..snad to není až tak moc :)

PS: ty okna vypadají dovně, ale na textuře to je ok(nevim, proč to tak je)
PS2:textura je poloprázdná, vím...ale prostš už neni čas ;)

EDIT:jo a zdroje textury :lol: ..takže : kolo-CG-Textures, obě světla sem vyhledal pomocí googlu a ostatní moje práce :)

a celkově textura 512x512

Přílohy:
screen.jpg
screen.jpg [ 35.93 KiB | Zobrazeno 4082 krát ]
MTLP1-car.rar [172.16 KiB]
131 krát

Autor:  batwin [ ned bře 23, 2008 10:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

ty okna jsou na tom screenu opravdu zvláštní...mě se v blenderu zobrazujou dobře, jako na tý textuře...

Jinak těch pár vertexů vážně nevadí, to je v poho :) a čas je do úterý 20:00 kdyby se někdo ozval, že to nestíhá, asi by mi nevadilo čas trochu prodloužit :) Čím víc aut bude, tím líp :)

Autor:  Váca [ ned bře 23, 2008 11:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak to bych možná i stihl upravit. a už se těším na další kolo...to auto mi nějak nesedlo(možná díky mému antitalentu na auta :lol: )

Autor:  Forseti [ pon bře 24, 2008 7:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Blend (blend)
Obrázek

Textura je z webu http://www.mini.com

Autor:  Kapo [ úte bře 25, 2008 3:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

prosim vas, neviete, kde mam zohnat dobre textury svetiel? ja uz som zrobil 3 auta, odvtedy, co sa vyhlasila sutaz, ale na ani jednom tie svetla nie su, (alebo ked su, tak vyzeraju jak nexcite vediet :mad: )...
no sak kuknite, t je hruza, ja tie svetla potrebujem, na googli som nenasiel pls helfnite!

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autor:  Bosf [ úte bře 25, 2008 4:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kapo píše:
prosim vas, neviete, kde mam zohnat dobre textury svetiel?
Google:
Tohle se mi zda docela dobre:
http://www.turbosquid.com/FullPreview/I ... /ID/362837

Autor:  Váca [ úte bře 25, 2008 5:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bosf píše:
Kapo píše:
prosim vas, neviete, kde mam zohnat dobre textury svetiel?
Google:
Tohle se mi zda docela dobre:
http://www.turbosquid.com/FullPreview/I ... /ID/362837


na to jsem koukal, ale 100 dolarů sem i za to dávat nechtělo :D jinak stačilo zadat do googlu head lights a najde to pár slušných výsledků ;) Google

jinak koukám, že soutěž má docela úspěch :) :)

PS:kapo-nejdřív se zamysli, jak by ty světla měly vypadat, a jestli jsou u nějakého reálného auta, tak si to vygoogli :)

Autor:  Kapo [ úte bře 25, 2008 5:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

no spravil som to posledne, ako posledne podla blueprintu a tam boli dajake textury, lenze to boli uz fakt ako pixely, na to kukat nemusite ;)

Autor:  Kapo [ úte bře 25, 2008 5:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

a s tymi 100 dolarmi, neviem, ako si to myslel, ja uz mam texturu v PC :shock: :D

Autor:  Kapo [ úte bře 25, 2008 6:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

takze takto to moze vyzerat?
http://blender.yw.sk/3_3_3.bmp
Obrázek
:oops: :oops: a ktore mam dat do sutaze? toto, alebo niektore z predoslych? chcete aj pocet vertexov? ten je presne 275, ak sa mam rozhodnut sam, povedzte, ak nie, tak povedzte ktore auto, ja dam blend aj screen

Stránka 24 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/