blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
2. hlasování Soutěž v GameBlenderu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=20&t=5673 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | zgerbiak [ čtv bře 13, 2008 9:04 am ] |
Předmět příspěvku: | |
batwin píše: a pak by třeba byly kola o animaci tý kostry (aby rovnou byla chůze atd..) a tak různě...
Som za! táto myšlienka mi už dlho blúdi hlavou . |
Autor: | batwin [ ned bře 16, 2008 3:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak tak koukám,asi by to chtělo, aby to někdo zorganizoval a ujal se toho... Pokud by se někdo našel, byl bych vlemi rád...pokud ne, nemám problém to nějak zkusit... |
Autor: | kracho [ ned bře 16, 2008 4:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja som uz uvazoval o pravidlach, tak ak by ste chceli mohol by som tomu dat formu a pripadne v piatok by sa mohol zalozit thread s prvým kolom WLPC (modeling som zamerne vypustil, pretoze by sa jednalo i o textury a pripadne animacie). |
Autor: | batwin [ ned bře 16, 2008 4:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
taky jsem právě uvažoval o té formě...aby z toho pak šla dát dohromady hra.. Pár poznatků snad můžu napsat.. Asi by bylo vhodný, dát vždycky k danému tématu limit na počet vertexů (mě by připadalo vhodný na možnosti BGE pro to pozdější využití zhruba třeba auto - 250, člověk - 450 možná i míň) a pak taky aby to bylo rozumně uspořádané...takže jednotné měřítko (taky pro to pozdější využití...řekněme 1 jednotka blenderu = 1 metr) Co se témat týče, napadá mě toho hafo, takový univerzální je právě třeba Auto, Postava, strom...vážně by toho šlo vymyslet spoustu.Asi by bylo taky dobrý předem upřesnit, jak to bude s texturama...to znamená jestli ke každé věci jedna textura, nebo třeba by mohlo být i několik (třeba i opakující se, ale do toho by se pak zase nedaly zapéct stíny..lepší promyslet to předem).Podle počtu zájemců by se dal i měnit rozsah témat (způsobem- účastní se málo lidí=chce to jednoduší předměty, třeba jen skříň, nebo naopak lidí je spousta může se dát obsáhlejší téma jako "celá místnost"..) A pak ještě by bylo dobrý rozmyslet, kam soutěž umístit, protože s GE to v tuhle chvíli nebude mít tolik společného, a pokud by to bylo tady, myslím, že spoustu lidí by jen kvůli tomu, že je to v sekci Soutěže BGE ani nepřečetla(takže by nevěděli, že nevadí neznalost GE a nezůčastnili by se). Všechno jsou to jen takové návrhy.. Co na to kdo říkáte? |
Autor: | Váca [ ned bře 16, 2008 8:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
já s tim souhlasim...možná, že bych se i zapojil přeci jen do BGE sem se ještě nedostal..WLPMC, nebo jak by se to nazývalo, by bylo dobrý a speciální sekce by mu neuškodila |
Autor: | batwin [ stř bře 19, 2008 6:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tady to už zase vypadá, jako by to chcíplo Mám udělat pravidla atd?... nebo je už někdo máte rozdělaný (kracho...)...Zejtra nemám školu tak budu mít i celkem čas... |
Autor: | Johny.D [ stř bře 19, 2008 7:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no já čekám co z toho vyleze klidně už to vyhlaÅ¡ |
Autor: | batwin [ čtv bře 20, 2008 7:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jsem napsal pravidla, dávám je zatim sem,aby byl prostor k diskuzi (třeba jsem něco zapomněl, nebo naopak přehnal..) Pokud budete souhlasit, myslim, že by se molho začít soutěžit ještě tenhle týden Pravidla: Jaká kritéria by měl soutěžní příspěvek splňovat? Vaším výsledkem bude .blend soubor obsahující model a textura.Nic víc. Model by měl být v měřítku 1 jednotka blenderu = 1 metr (to pro jednodušší zkompletování modelů do pozdějšího projektu v GE).Vzhledem k tomu, že jde o low-poly modely, při vyhlášení každého tématu bude i sdělen limit v počtu vertexů, toho by bylo dobré držet se alespoň rámcově (pokud bude limit třeba 500 a váš model bude mít třeba 506, diskvalifikace nehrozí:-) ). A co textura? Textura by měl být obrázek, žádné procedurálky.Jeho rozměry by pokud možno měly být násobky 2 (třeba 512 X 512, nebo 256 X 256).Na velikost žádné omezení není, texturujte ale rozumě, posílat sem texturu třeba o rozměru 4096 X 4096 by bylo celkem zbytečné (naopak příliš malá textura by byla nekvalitní a snížila by se vaše šance na vítězství).Texturu musíte vyrobit sami.Jak, to je jen a jen vaše věc (GIMP, Photoshop, malování…je to jedno).Pokud ovšem nepoužijete jen svoje vlastní fotografie, napište, z jakého zdroje jste čerpali.Je to soutěž i v texturování, takže použití hotových textur třeba z internetu není povoleno. Výsledek by mohl vypadat třeba takhle, řekněme že téma bylo „kytara“, limit v počtu vertexů třeba 150, pak může výsledek vypadat takhle: http://www.panacek.chytrak.cz/kytara.blend Na texturu jsem použil jenom svoje fotky a program photoshop. Pokud je textura rovnou v souboru .blend, není nutné jí dávat ještě znovu zvlášť. Jak bude soutěž probíhat z organizačního hlediska? Vyhlásí se téma (prozatím ho budu vyhlašovat pro zjednodušení já, pokud vás něco napadá, budu rád, když mi to napíšete, ale kvalitních témat mám v zásobě dost) a zároveň se určí termín dokončení (nemusíte se bát, času bude dost).Po tomto termínu se kolo ukončí a začne nové.Souběžně s ním poběží hlasování o výsledku kola předešlého.Vítězem se jednoduše stane ten, kdo dostane nejvíc hlasů v anketě. |
Autor: | Váca [ čtv bře 20, 2008 8:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
je to dobré a já bych se určitě zůčastnil vypadá to slibně PS:pravidla se mi líbí, nic proti nemám, pokud dostanu nějaký nápad, tak napíšu |
Autor: | Johny.D [ čtv bře 20, 2008 8:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
u textur bych se nebál rozliÅ¡enà 1024 x 1024 ja ho použÃvám běžně a s nim se daji doshnout nejlepsi vysledky |
Autor: | Johny.D [ pát bře 21, 2008 6:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
je prodloužený vikend nezkusime prvni kolo ? |
Autor: | Váca [ pát bře 21, 2008 9:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zkusil bych...jen tak, jestli se to ujme |
Autor: | batwin [ pát bře 21, 2008 9:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
je to v plánu, právě se chystám to sepsat Edit: takže, tady - viewtopic.php?p=58760#58760 |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |