blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Letna prazninova sutaz 2006
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=20&t=3068
Stránka 11

Autor:  kracho [ ned čer 11, 2006 4:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Letna prazninova sutaz 2006

Zdravim, ako vidim, je tu nejak mrtvo. Tak ma napadlo urobit prazdninovu sutaz. Takze pravidla:
Tema - 3d strielacka akehokolvek druhu
Termin dokoncenia - 31.8.2006
Hra musi obsahovat - menu a vlastnu hru (aby sa nestalo ze sa spusti hra a hned sa striela)
Hodnotenie - hru budu hodnotit uzivatelia tohoto fora, hodnotit sa bude: grafika, hratelnost, dej. Vsetko na desatbodovej skale, vsetky body od vsetkych hodnotiacich sa nakoniec spocitaju a urci sa celkovy vitaz z aritmetickeho priemeru vsetkych kategorii.

Dalsie veci - pri zaslani hry napisat na akej konfiguracii bola hra testovana (cize HW a SW pod akym hra slape urcite).
-Prosim o snahu co najviac optimalizovat velkost hry, nerad by som to nejak obmedzoval, tak sa snazte velkost hry prisposobit kvalite. Pokial nebude miesto pre poslanie hry sem, pouzite vlastne prostriedky.
- hra moze byt z uz z rozpracovaneho projektu, ktory sa ale neobjavil tu na foru.

PS: je to len navrh, rad uvitam pripomienky a vylepsujuce navrhy. Tiez prosim napiste, kto by sa zucastnil. Zavazne prihlasky s nazvom (aspon pracovnym) a s kratkym popisom hry mi poslite do 1.7.2006

Autor:  zgerbiak [ ned čer 11, 2006 5:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nuz, ak budem mat colen trochu casu navyse tak by som nieco zbuchal ;)...

K zanru: strielacka? dobre. Ale potom co bude za ucast? keby sa chce zapojit nejaky novacik, tak strelbu by asi najskor riesil cez add, pretoze na ray treba aj trochu pythonu, aby fungoval tak ako ma. a ten vsetci nevedia. :roll:
ja by som navrhol akcnu hru, nemuselo by sa v nej strielat, ale napriklad nejaky rytier s mecom, alebo nejak tak.

Myslim ze urcenim hranic sa dost znizi ucast, ktora bude asi aj tak dost mala...

Autor:  batwin [ ned čer 11, 2006 5:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

smneli by se pouzivat scripty ktery napsal nekdo jinej?

Autor:  kracho [ ned čer 11, 2006 6:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

zgerbiak: no asi som sa zle vyjadril. Samozrejme tam moze behat aj s mecom, pripadne moze carovat a tak niekoho nicit, len som chcel aby to bolo zanrovo blizko. Ale dobra otazka pre upresnenie, dik.
batwin: pokial autor tych skriptov nie je proti, tak samozrejme ano.

Autor:  zgerbiak [ ned čer 11, 2006 7:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

OK!
Takze davam suhlas s pouzitim mojich skriptov kdekym, kadekym a na kadeco :D...
A to je suhlas na furt.

Autor:  Yves [ pon čer 12, 2006 9:34 am ]
Předmět příspěvku: 

zgerbiak píše:
Nuz, ak budem mat colen trochu casu navyse tak by som nieco zbuchal ;)...

K zanru: strielacka? dobre. Ale potom co bude za ucast? keby sa chce zapojit nejaky novacik, tak strelbu by asi najskor riesil cez add, pretoze na ray treba aj trochu pythonu, aby fungoval tak ako ma. a ten vsetci nevedia. :roll:
ja by som navrhol akcnu hru, nemuselo by sa v nej strielat, ale napriklad nejaky rytier s mecom, alebo nejak tak.

Myslim ze urcenim hranic sa dost znizi ucast, ktora bude asi aj tak dost mala...


Plne s tebou souhlasim.O prazdninach se chystam delat nejakou interaktivni aplikaci (slovo hra je odvazne :lol: ) ale ze by to byla strilecka tak to ne...Uvidim kolik budu met casu.S GE zacinam ale treba se k soutezi pripojim.

Autor:  lukascd [ pon čer 12, 2006 3:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

Čo takto frknúť sem nejský engine,a my by sme ho už len otextúrovaly??
To by bolo asi najlepÅ¡ie,a bolo by urÄ

Autor:  kracho [ pon čer 12, 2006 4:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

lukascd: ??? aky engine? ved mas Game blender engine. o com by to inak bolo???

Autor:  batwin [ pon čer 12, 2006 5:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

lukascd píše:
Čo takto frknúť sem nejský engine,a my by sme ho už len otextúrovaly??
To by bolo asi najlepšie,a bolo by určite aj dosť záujemcov.


tak tohle sem opravdu vubec nepochopil :shock:

Autor:  lukascd [ úte čer 13, 2006 4:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja som myslel nejakú celú neotextúrovanú scénu.

Autor:  tol [ úte čer 13, 2006 5:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

lukascd: to by pak ale nebyla soutěž v gameblenderu, ale v texturování...

Autor:  zgerbiak [ ned srp 20, 2006 2:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

Takze co s tou sutazou?
Ja sa na 90% zapojim.
Bendiho nestihnem, ale mam v zasobe cosi ine.

Autor:  Jirka RCK [ stř úno 14, 2007 3:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

Hele a jak moc čistokrevná střílečka to má bejt? Jako jen du a řežu, nebo tam můžu zapojit aj třeba dopravu, nebo třeba nějaký prvky podobný adventuře (třeba v baráku vykosit lidi, najít kód, najít komp a odemknout tím bránu), jestli to může bejt tak jak popisuju, a stihnu líp zmáknout python (zatím toho v něm moc nedávám), hned po dodělání Olomouce 77 se do toho pustim, účastnim se...

Autor:  postolka [ stř úno 14, 2007 5:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jirka RCK píše:
... hned po dodělání Olomouce 77 se do toho pustim, účastnim se...

Nechcu ti kazit radost, ale "Termin dokoncenia - 31.8.2006" - hned v prvni prispevku, to uz asi nestihnes :wink:. Btw taky se podivej kdy se do tohohle threadu naposledy prispivalo.

Autor:  Jirka RCK [ stř úno 14, 2007 7:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jasan, taky mi to už došlo, ale nestačil sem to smáznout :D

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/