blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Remake 2D hry do 3D Jak to dopadne?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=20&t=1034
Stránka 34

Autor:  MiliKiller [ ned čer 05, 2005 8:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Wow...tak to s tim actorem je fikaný....ale nereálný....Pokud to udÄ›lam jako ve Sqish the bunny....tak tam se to deformuje Armaturou....pokud deformuju armaturou...tak se pak nepoÄ

Autor:  MiliKiller [ ned čer 05, 2005 10:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak tady je Blend posledni ukazky....

F1,F2,F3 změna kamer....

LMB + pohyb myši - zaměřování....

Přílohy:
svet7.zip [646.04 KiB]
128 krát

Autor:  Koniáš [ ned čer 05, 2005 10:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

aplause!!!
Jen tak dál!!!
Akorát mÄ›l sem obÄ

Autor:  Koniáš [ ned čer 05, 2005 10:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mimochodem pochopil sem na to princip několika měněných pohledů tak díky mooooc!

Autor:  jm [ pon čer 06, 2005 1:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

moh bys odfixlovat to plavani na hladine fixlovanym pohybem objektu nahoru dolu, ikdyby to slo proti vlne tak to bude vypadat ok. prnejsmensim promenlive zajimave.

jm

Autor:  MiliKiller [ pon čer 06, 2005 2:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nevim...zkusim nejdriv Fixní objekty....byl by problém v online pÅ™enáset data tak uvidím jak to půjde....TeÄ

Autor:  lz [ pon čer 06, 2005 2:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

Je to dost dobry!!!

Autor:  MiliKiller [ pon čer 06, 2005 2:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jů tak díky....když pÅ™ijde Ä

Autor:  MiliKiller [ pon čer 06, 2005 9:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak pokraÄ

Přílohy:
screen4.jpg
screen4.jpg [ 103.29 KiB | Zobrazeno 3575 krát ]

Autor:  MiliKiller [ úte čer 07, 2005 12:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ou....Mam jeden problém....StÅ™ela....Umim jí vystÅ™elit zadanou rychlostí...ale když je to actor dinamickej....tak se mi obÄ

Přílohy:
svet10.zip [639.78 KiB]
124 krát

Autor:  mad_eye [ úte čer 07, 2005 1:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

nevim jestli je to ten problem. Ale pokud se objekty v game enginu pohybujopu "skokove". Tak je mozny ze je rychlost tak vysoka ze se ty objekty proste minou. Ale pochybuju ze by to bylo delany takhle humpolacky.

Autor:  MiliKiller [ úte čer 07, 2005 2:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

No hejbe se to normálně lineární rychlostí....

Když děláš ADD objekt....tak tam máš i nastavení rychlosti....tak tou

Autor:  xixixao [ úte čer 07, 2005 5:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak teda sklánim poklonu mili, je to faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakt hodně dobrý...

Autor:  xixixao [ úte čer 07, 2005 5:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jo a myslim že s těma stromama uděláš díru do světa GameBlenderu...

Autor:  jm [ úte čer 07, 2005 9:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

vis jak to je v blendru s klizema :(
ikdyz dneska sem delal c blendru jednu vizualizacku baraku, a neveril sem svejm ocim jak ty kolize fungovali. slapalo to i na druhou stranu facu pri add, coz v 2.25 neni. fakt dobry.
prihodim sem obrazek.(jen obrazek pro predstavu jak slozitej byl objekt hlavne schody a v pohode se tam dalo chodit....po schodech)
mimochodem, zda se mi ze je nejak lepsi do blendru neco importovat, pak tomu nejak lip slapou kolize a je to i rychlejsi(samozrejme subjektivni nazor)pokud se vam barak libi tak autorem navrhu a modelingu je d. kubik.

Přílohy:
budova.jpg
budova.jpg [ 74.6 KiB | Zobrazeno 3528 krát ]

Stránka 34 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/