blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Remake 2D hry do 3D Jak to dopadne? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=20&t=1034 |
Stránka 3 z 4 |
Autor: | MiliKiller [ ned čer 05, 2005 8:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Wow...tak to s tim actorem je fikaný....ale nereálný....Pokud to udÄ›lam jako ve Sqish the bunny....tak tam se to deformuje Armaturou....pokud deformuju armaturou...tak se pak nepoÄ |
Autor: | MiliKiller [ ned čer 05, 2005 10:13 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tak tady je Blend posledni ukazky.... F1,F2,F3 zmÄ›na kamer.... LMB + pohyb myÅ¡i - zaměřovánÃ....
|
Autor: | Koniáš [ ned čer 05, 2005 10:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
aplause!!! Jen tak dál!!! Akorát mÄ›l sem obÄ |
Autor: | Koniáš [ ned čer 05, 2005 10:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mimochodem pochopil sem na to princip nÄ›kolika mÄ›nÄ›ných pohledů tak dÃky mooooc! |
Autor: | jm [ pon čer 06, 2005 1:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
moh bys odfixlovat to plavani na hladine fixlovanym pohybem objektu nahoru dolu, ikdyby to slo proti vlne tak to bude vypadat ok. prnejsmensim promenlive zajimave. jm |
Autor: | MiliKiller [ pon čer 06, 2005 2:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevim...zkusim nejdriv Fixnà objekty....byl by problém v online pÅ™enáset data tak uvidÃm jak to půjde....TeÄ |
Autor: | lz [ pon čer 06, 2005 2:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to dost dobry!!! |
Autor: | MiliKiller [ pon čer 06, 2005 2:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jů tak dÃky....když pÅ™ijde Ä |
Autor: | MiliKiller [ pon čer 06, 2005 9:04 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tak pokraÄ
|
Autor: | MiliKiller [ úte čer 07, 2005 12:39 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Ou....Mam jeden problém....StÅ™ela....Umim jà vystÅ™elit zadanou rychlostÃ...ale když je to actor dinamickej....tak se mi obÄ
|
Autor: | mad_eye [ úte čer 07, 2005 1:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nevim jestli je to ten problem. Ale pokud se objekty v game enginu pohybujopu "skokove". Tak je mozny ze je rychlost tak vysoka ze se ty objekty proste minou. Ale pochybuju ze by to bylo delany takhle humpolacky. |
Autor: | MiliKiller [ úte čer 07, 2005 2:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No hejbe se to normálnÄ› lineárnà rychlostÃ.... Když dÄ›láš ADD objekt....tak tam máš i nastavenà rychlosti....tak tou |
Autor: | xixixao [ úte čer 07, 2005 5:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak teda sklánim poklonu mili, je to faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakt hodně dobrý... |
Autor: | xixixao [ úte čer 07, 2005 5:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo a myslim že s těma stromama uděláš díru do světa GameBlenderu... |
Autor: | jm [ úte čer 07, 2005 9:38 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
vis jak to je v blendru s klizema ikdyz dneska sem delal c blendru jednu vizualizacku baraku, a neveril sem svejm ocim jak ty kolize fungovali. slapalo to i na druhou stranu facu pri add, coz v 2.25 neni. fakt dobry. prihodim sem obrazek.(jen obrazek pro predstavu jak slozitej byl objekt hlavne schody a v pohode se tam dalo chodit....po schodech) mimochodem, zda se mi ze je nejak lepsi do blendru neco importovat, pak tomu nejak lip slapou kolize a je to i rychlejsi(samozrejme subjektivni nazor)pokud se vam barak libi tak autorem navrhu a modelingu je d. kubik.
|
Stránka 3 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |