Právě je sob lis 23, 2024 2:30 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 05, 2005 8:08 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Wow...tak to s tim actorem je fikaný....ale nereálný....Pokud to udÄ›lam jako ve Sqish the bunny....tak tam se to deformuje Armaturou....pokud deformuju armaturou...tak se pak nepoÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 05, 2005 10:13 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Tak tady je Blend posledni ukazky....

F1,F2,F3 změna kamer....

LMB + pohyb myši - zaměřování....


Přílohy:
svet7.zip [646.04 KiB]
178 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 05, 2005 10:34 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 02, 2005 7:39 pm
Příspěvky: 20
Bydliště: Kdesi v mléÄ
aplause!!!
Jen tak dál!!!
Akorát mÄ›l sem obÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 05, 2005 10:36 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 02, 2005 7:39 pm
Příspěvky: 20
Bydliště: Kdesi v mléÄ
Mimochodem pochopil sem na to princip několika měněných pohledů tak díky mooooc!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 06, 2005 1:27 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
moh bys odfixlovat to plavani na hladine fixlovanym pohybem objektu nahoru dolu, ikdyby to slo proti vlne tak to bude vypadat ok. prnejsmensim promenlive zajimave.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 06, 2005 2:39 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Nevim...zkusim nejdriv Fixní objekty....byl by problém v online pÅ™enáset data tak uvidím jak to půjde....TeÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 06, 2005 2:43 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Je to dost dobry!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 06, 2005 2:54 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Jů tak díky....když pÅ™ijde Ä


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 06, 2005 9:04 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Tak pokraÄ


Přílohy:
screen4.jpg
screen4.jpg [ 103.29 KiB | Zobrazeno 4370 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 07, 2005 12:39 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Ou....Mam jeden problém....StÅ™ela....Umim jí vystÅ™elit zadanou rychlostí...ale když je to actor dinamickej....tak se mi obÄ


Přílohy:
svet10.zip [639.78 KiB]
165 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 07, 2005 1:19 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
nevim jestli je to ten problem. Ale pokud se objekty v game enginu pohybujopu "skokove". Tak je mozny ze je rychlost tak vysoka ze se ty objekty proste minou. Ale pochybuju ze by to bylo delany takhle humpolacky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 07, 2005 2:44 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
No hejbe se to normálně lineární rychlostí....

Když děláš ADD objekt....tak tam máš i nastavení rychlosti....tak tou


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 07, 2005 5:10 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Tak teda sklánim poklonu mili, je to faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakt hodně dobrý...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 07, 2005 5:14 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Jo a myslim že s těma stromama uděláš díru do světa GameBlenderu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 07, 2005 9:38 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
vis jak to je v blendru s klizema :(
ikdyz dneska sem delal c blendru jednu vizualizacku baraku, a neveril sem svejm ocim jak ty kolize fungovali. slapalo to i na druhou stranu facu pri add, coz v 2.25 neni. fakt dobry.
prihodim sem obrazek.(jen obrazek pro predstavu jak slozitej byl objekt hlavne schody a v pohode se tam dalo chodit....po schodech)
mimochodem, zda se mi ze je nejak lepsi do blendru neco importovat, pak tomu nejak lip slapou kolize a je to i rychlejsi(samozrejme subjektivni nazor)pokud se vam barak libi tak autorem navrhu a modelingu je d. kubik.


Přílohy:
budova.jpg
budova.jpg [ 74.6 KiB | Zobrazeno 4323 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz