blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Nefungující render
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=13&t=156
Stránka 11

Autor:  iIN [ ned srp 08, 2004 11:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mate v scene nejaky zdroj svetla? Totizto prve dva mesiace co som robil s blendrom som mal podobny problem :)

Autor:  tol [ ned srp 08, 2004 11:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

Obávám se, že není moc horších sestav pro Blender a 3d grafiku obecně než ty s kombinací integrované grafiky a Via chipsetem- sám jsem ho kdysi měl a byly s tím neustálé problémy:(

Autor:  jiri [ ned srp 08, 2004 11:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

Cau,
na DirectX vubec nezalezi, protoze Blender ho nepouziva, ale je dobre ze jsi to uvedl, protoze je lepsi nadbytek informaci nez jeho nedostatek!

I kdyby ve scene nebylo svetlo, tak by to nemelo padat. Me to napada. Sice pouzivam jiny OS, ale stejne verze programu. Bohuzel ti asi neporadim.

Chtit po tobe backtrace z debugeru je asi trochu zcestne, ze.

Jirka

Autor:  Ragnos [ pon srp 09, 2004 12:00 am ]
Předmět příspěvku: 

jiri píše:
Cau,
na DirectX vubec nezalezi, protoze Blender ho nepouziva, ale je dobre ze jsi to uvedl, protoze je lepsi nadbytek informaci nez jeho nedostatek!

I kdyby ve scene nebylo svetlo, tak by to nemelo padat. Me to napada. Sice pouzivam jiny OS, ale stejne verze programu. Bohuzel ti asi neporadim.

Chtit po tobe backtrace z debugeru je asi trochu zcestne, ze.

Jirka


Btw. jak se provádí backtrace z debugeru a co to ve zkratce znamená? Nepletu se v tom že to vypíše seznam funkcí, kterou aplikace provedla před shroucením?
Zajímalo by mě to rámci vzdělání.

Autor:  jiri [ pon srp 09, 2004 12:18 am ]
Předmět příspěvku: 

Cau,
presne tak backtrace je vlastne takove posledni zachropteni aplikace nez se odebere do vecnych lovist. Takto zachropti jen aplikace, ktere jsou patricne zkompilovane. Jeji zachropteni se ulozi do core souboru, coz je v podstate obraz pameti aplikace tesne pred tim nez spadla (uzivatel musi mit patricne nastavene systemove limity ... normalne vam padajici aplikace asi nevytvareji 10-100MB soubory, ze ;-)). Tento core soubor si potom gcc nacte a pak lze provest backtrace ... debuger vypise kde to spadlo, uzivatel si muze vytisknout nejake ty promenne, atd. Pokud pouzivas gcc, tak musis aplikaci kompilovat s volbou -g nebo -ggdb. V podstate je to jediny zpusob jak zjisti, kde to pada.

-> Tim nechci rici, ze by informace o padech blenderu od "obycejnych" uzivatelu (bez vypisu z debugeru) nebyly pouzitelne. Jsou a hodne!!! Ale programator, ktery se pokousi o opraveni nejake te chyby musi byt schopny tu chybu reprodukovat (on sam si potom provede backtrace) a to v tomto pripade to bohuzel nejde.

Jirka

Autor:  Ragnos [ pon srp 09, 2004 12:24 am ]
Předmět příspěvku: 

Díky za informace. Já jsem si říkal proč mi to občas v tom Linuxu vytváří core soubory, ale to už semka nepatří. :)

Autor:  jiri [ pon srp 09, 2004 12:38 am ]
Předmět příspěvku: 

Tohle se da nastavit pomoci

ulimit -c <max_velikost_core_souboru>

pomoci ulimit se daji nastavit i jiny veci doporucuji "man ulimit". ulimit -a vypisuje vsechno nastaveni. Existuji soft a hard limity! Pozor nekdy je zmena systemovych limitu zakazana nekde v /etc

P. S. Pavel nas asi pretrhne :-)

Jirka

Autor:  Ragnos [ pon srp 09, 2004 12:45 am ]
Předmět příspěvku: 

jiri píše:
Tohle se da nastavit pomoci

ulimit -c <max_velikost_core_souboru>

pomoci ulimit se daji nastavit i jiny veci doporucuji "man ulimit". ulimit -a vypisuje vsechno nastaveni. Existuji soft a hard limity! Pozor nekdy je zmena systemovych limitu zakazana nekde v /etc

P. S. Pavel nas asi pretrhne :-)

Jirka


Každopádně se na ten man zběžně juknu, ale moc se v tom zatím hrabat nebudu. Zatím mi ten Debiánek běží ze všech linuxků nejsvižněji a nejstabilněji . :D

btw.Chtěl jsem to přesunout do toho mého nového tématu, ale neuvědomil jsem si že na to zrovna tady nemám práva.

Autor:  tol [ pon srp 09, 2004 10:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyřešeno!!!

commar píše:
Už jsem to asi vyřešil, přepnul jsem "DOS" okno, (nevím jak se mu říká, takže mě nekamenujte) z CELÉ obrazovky na OKNO, a už jde Render normálně. Zvláštní. :stupid:



Tak to hledím, o tomhle jsem ještě neslyšel :shock: Ale hlavně že to běží a my jsme tady zase o něco chytřejší :D

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/