blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Blender vs Athlon
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=13&t=1037
Stránka 11

Autor:  Aquarius [ pon kvě 02, 2005 2:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Blender vs Athlon

Ahoj blenderisti. Mám takový problém.. Když udÄ›lám pomÄ›rnÄ› nároÄ

Autor:  tol [ pon kvě 02, 2005 2:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Blender vs Athlon

Aquarius píše:
Ahoj blenderisti. Mám takový problém.. Když udělám poměrně náročnou scénu.. Blender mi odmítne renderovat se zapnutým Rayem. Respective zakousne se a neodpovídá. Bez raye to zmákne.. Jenže ten ray je tam důležitý.. rozlišení raye mám na nejmíň tedy 64. Co s tím..?

Hardware: Athlon XP 1800+, 512 MB ram, Ge force 4 mx 440 128bit 64MB


Kolik má ta scéna polygonů?

Autor:  SirThomas [ pon kvě 02, 2005 2:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Blender vs Athlon

Aquarius píše:
Ahoj blenderisti. Mám takový problém.. Když udělám poměrně náročnou scénu.. Blender mi odmítne renderovat se zapnutým Rayem. Respective zakousne se a neodpovídá. Bez raye to zmákne.. Jenže ten ray je tam důležitý.. rozlišení raye mám na nejmíň tedy 64. Co s tím..?

Hardware: Athlon XP 1800+, 512 MB ram, Ge force 4 mx 440 128bit 64MB


Toto téma přesunu do Blenderware, tam tomu bude lépe.
Myslím si, že tohle bude mít na svědomí málo paměti a s tím souvisí Tolův dotaz "Kolik má ta scéna polygonů?"

Autor:  Aquarius [ pon kvě 02, 2005 2:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jejda a já myslel že mám od ramky pokoj.. ono 512 je málo.. :( tuhle scénu by ještě vyrendřil.. ale za 10 hodin..

Je tam 983965 faců a 1032480 verticlů.. ale odráží jen auto.

Tady ukázka(mrzelo by mě kdybych to nedodělal dalo to už takhle šílený práce)
Obrázek

Autor:  tol [ pon kvě 02, 2005 2:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ještě doplňující otázečka- v čem konkrétně jsi tam nabral tolik polygonů?

Jinak řešením by bylo použití env. mapy namísto raytracovaného odrazu, je to mnohem rychlejší a efekt prakticky stejný :)

Je fakt, že se scénama kolem milionu polygonů občas mívám problémy taky, když zapnu raytracing, hlavně když jsou takhle otevřený...

Autor:  Aquarius [ pon kvě 02, 2005 3:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

[quote="tol"]JeÅ¡tÄ› doplňující otázeÄ

Autor:  Aquarius [ pon kvě 02, 2005 3:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

Konkrétnějic: Auto 504229 polygonů
Most 304684 polygonů
Krajina 124336 Polygonů..

Takže tipoval bych to na most co by chtělo předělat.. ty lana.. :(

Autor:  tol [ pon kvě 02, 2005 3:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

No Env. mapy už se dneska nemusí dělat přes empty, jednoduše ji u toho objektu zapneš a jedeš:)

Popravdě ten obrázek v míře detailů zdaleka neodpovídá množství polygonů, které jsou na něm použity, chce to trochu myslet na optimalizaci :wink:

Na Tvém místě bych to vyřešil asi takhle, že bych si vyrenderoval ty hory samostatně (dal bych je do jiné vrstvy) a takto vyrenderovaný obrázek hor bych hodil do pozadí scény (backbuf image v render buttons), kde bude jen ten most a auto- čili se při výpočtu s modelem hor nebude muset počítat a ušetříš spoustu paměti :)

Autor:  tol [ pon kvě 02, 2005 3:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

Je fakt, že ta lana mají opravdu zbytečně moc polygonů na to, z jaké zvdálenosti je zabere kamera a kolik je toho z nich tedy vidět :)

Autor:  Aquarius [ pon kvě 02, 2005 3:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jejda.. ono se v 2.36 už empty nedává :oops: tak já to zkusím

Autor:  Aquarius [ pon kvě 02, 2005 3:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nejhorší že ona to bude animace.. :) A co teÄ

Autor:  tol [ pon kvě 02, 2005 3:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Aquarius píše:
Nejhorší že ona to bude animace.. :) A co teď? :)


V tom případě bych ty hory přemodeloval s méně, s odpuštěním prasáckým, polycountem :)

Autor:  Aquarius [ pon kvě 02, 2005 3:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

[quote="tol"][quote="Aquarius"]Nejhorší že ona to bude animace.. :) A co teÄ

Autor:  dogfood [ pon kvě 02, 2005 4:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

myslím, že laná by sa dali kľudne spraviÅ¥ len ako niaky tube s malým poÄ

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/