blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Blender vs Athlon http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=13&t=1037 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Aquarius [ pon kvě 02, 2005 2:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Blender vs Athlon |
Ahoj blenderisti. Mám takový problém.. Když udÄ›lám pomÄ›rnÄ› nároÄ |
Autor: | tol [ pon kvě 02, 2005 2:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Blender vs Athlon |
Aquarius píše: Ahoj blenderisti. Mám takový problém.. Když udělám poměrně náročnou scénu.. Blender mi odmítne renderovat se zapnutým Rayem. Respective zakousne se a neodpovídá. Bez raye to zmákne.. Jenže ten ray je tam důležitý.. rozlišení raye mám na nejmíň tedy 64. Co s tím..?
Hardware: Athlon XP 1800+, 512 MB ram, Ge force 4 mx 440 128bit 64MB Kolik má ta scéna polygonů? |
Autor: | SirThomas [ pon kvě 02, 2005 2:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Blender vs Athlon |
Aquarius píše: Ahoj blenderisti. Mám takový problém.. Když udělám poměrně náročnou scénu.. Blender mi odmítne renderovat se zapnutým Rayem. Respective zakousne se a neodpovídá. Bez raye to zmákne.. Jenže ten ray je tam důležitý.. rozlišení raye mám na nejmíň tedy 64. Co s tím..?
Hardware: Athlon XP 1800+, 512 MB ram, Ge force 4 mx 440 128bit 64MB Toto téma přesunu do Blenderware, tam tomu bude lépe. Myslím si, že tohle bude mít na svědomí málo paměti a s tím souvisí Tolův dotaz "Kolik má ta scéna polygonů?" |
Autor: | Aquarius [ pon kvě 02, 2005 2:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jejda a já myslel že mám od ramky pokoj.. ono 512 je málo.. ![]() Je tam 983965 faců a 1032480 verticlů.. ale odrážà jen auto. Tady ukázka(mrzelo by mÄ› kdybych to nedodÄ›lal dalo to už takhle Å¡Ãlený práce) ![]() |
Autor: | tol [ pon kvě 02, 2005 2:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě doplňující otázečka- v čem konkrétně jsi tam nabral tolik polygonů? Jinak řešením by bylo použití env. mapy namísto raytracovaného odrazu, je to mnohem rychlejší a efekt prakticky stejný ![]() Je fakt, že se scénama kolem milionu polygonů občas mívám problémy taky, když zapnu raytracing, hlavně když jsou takhle otevřený... |
Autor: | Aquarius [ pon kvě 02, 2005 3:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="tol"]JeÅ¡tÄ› doplňujÃcà otázeÄ |
Autor: | Aquarius [ pon kvě 02, 2005 3:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Konkrétnějic: Auto 504229 polygonů Most 304684 polygonů Krajina 124336 Polygonů.. Takže tipoval bych to na most co by chtělo předělat.. ty lana.. ![]() |
Autor: | tol [ pon kvě 02, 2005 3:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No Env. mapy už se dneska nemusí dělat přes empty, jednoduše ji u toho objektu zapneš a jedeš:) Popravdě ten obrázek v míře detailů zdaleka neodpovídá množství polygonů, které jsou na něm použity, chce to trochu myslet na optimalizaci ![]() Na Tvém místě bych to vyřešil asi takhle, že bych si vyrenderoval ty hory samostatně (dal bych je do jiné vrstvy) a takto vyrenderovaný obrázek hor bych hodil do pozadí scény (backbuf image v render buttons), kde bude jen ten most a auto- čili se při výpočtu s modelem hor nebude muset počítat a ušetříš spoustu paměti ![]() |
Autor: | tol [ pon kvě 02, 2005 3:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Je fakt, že ta lana mají opravdu zbytečně moc polygonů na to, z jaké zvdálenosti je zabere kamera a kolik je toho z nich tedy vidět ![]() |
Autor: | Aquarius [ pon kvě 02, 2005 3:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jejda.. ono se v 2.36 už empty nedává ![]() |
Autor: | Aquarius [ pon kvě 02, 2005 3:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejhoršà že ona to bude animace.. ![]() |
Autor: | tol [ pon kvě 02, 2005 3:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Aquarius píše: Nejhorší že ona to bude animace..
![]() ![]() V tom případě bych ty hory přemodeloval s méně, s odpuštěním prasáckým, polycountem ![]() |
Autor: | Aquarius [ pon kvě 02, 2005 3:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="tol"][quote="Aquarius"]Nejhoršà že ona to bude animace.. ![]() |
Autor: | dogfood [ pon kvě 02, 2005 4:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
myslÃm, že laná by sa dali kľudne spraviÅ¥ len ako niaky tube s malým poÄ |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |