blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Nové tutorialy
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=996
Stránka 11

Autor:  YossXXII [ pon dub 25, 2005 6:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Nové tutorialy

nemate nekdo nejake dalsi tutorialy pro GB 2.36 ? chci mit mesh jako auticko a 4 kola a aby se ten mesh naklanel. Treba merenim vzdalenosti meshe od zeme, jestli to jde. Nebo jeste lip jeho rohu... cokoliv, co si mam precist atd. diky

Autor:  xixixao [ pon dub 25, 2005 9:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nevim jestli mě za to Mili nezabije :D, ale vytvořil něco podobnýho, easy auto, otáčení koleček a naklnánění v zatáčce, tak já to přiložim, myslim že to Mili měl jako free (jestli ne tak se omlouvám)...

Přílohy:
Poznámka: by Mili
rizeni5.rar [144.33 KiB]
173 krát

Autor:  jm [ pon dub 25, 2005 9:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

miliho heso "blender for free for all"
myslim ze tohle ho urcite stvat nebude.

jm

Autor:  YossXXII [ úte dub 26, 2005 1:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Diky, pani programatori

zase mam tejden co rozebirat :) asi jsem si vzal moc velky sousto, ale aspon mam do duchodu co delat :) asi neznate nekdo Terep2 ? je v priloze- chtel bych vytvorit neco podobnyho, co si o tom myslite vy, co neco umite? Diyk Yoss

Přílohy:
terep2.zip [151.74 KiB]
182 krát

Autor:  MiliKiller [ úte dub 26, 2005 2:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jsem rád že to tu je, ale sám teÄ

Autor:  viduka [ úte dub 26, 2005 3:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak to je hustej engine v tom terep2. tohle udelat v blenderu, tak to bude fakt good

Autor:  xixixao [ úte dub 26, 2005 5:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Já asi prasknu!!! tak todle je vopravdu třída!!!!!!!

Autor:  jm [ úte dub 26, 2005 5:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak nato jak je to velky je to faaakt husty.

jm

Autor:  YossXXII [ úte dub 26, 2005 5:53 pm ]
Předmět příspěvku:  fungujou kosti v GameBlenderu?

přiblblá otázka: šlo by zavěsit 4 kola /actory, dynamic, rigid body/ na nějakej mesh /vlastně podvozek/ pomocí kostí tak, aby to připomínalo pohyb auta? myslim reakce na povrch? nebo kde to najdu? Nebo alespoň pravidla, která to ovlivňuje:
napÅ™. Nelze spojit 2 Actory s dynamikou a rigid body...
díky všem :)

Autor:  xixixao [ úte dub 26, 2005 6:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

To je zajímavej nápad, nic jako "free parent" ale neznám, možná by šlo, aby pohyb auta ovlivňoval zároveň pohyb kol po x a y ose, ale z by zůstala normálně na dynamice...

Jinak (trochu off-topic), tady jsem našel "plnou" verzi toho terepa, je tam toho docela hodně! http://www.the-underdogs.org/downloadfile.php?file=games/t/terepmega/files/terepmega.zip&id=2810

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/