blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Nové tutorialy http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=996 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | YossXXII [ pon dub 25, 2005 6:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Nové tutorialy |
nemate nekdo nejake dalsi tutorialy pro GB 2.36 ? chci mit mesh jako auticko a 4 kola a aby se ten mesh naklanel. Treba merenim vzdalenosti meshe od zeme, jestli to jde. Nebo jeste lip jeho rohu... cokoliv, co si mam precist atd. diky |
Autor: | xixixao [ pon dub 25, 2005 9:25 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Nevim jestli mě za to Mili nezabije , ale vytvořil něco podobnýho, easy auto, otáčení koleček a naklnánění v zatáčce, tak já to přiložim, myslim že to Mili měl jako free (jestli ne tak se omlouvám)...
|
Autor: | jm [ pon dub 25, 2005 9:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
miliho heso "blender for free for all" myslim ze tohle ho urcite stvat nebude. jm |
Autor: | YossXXII [ úte dub 26, 2005 1:25 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Diky, pani programatori | ||
zase mam tejden co rozebirat asi jsem si vzal moc velky sousto, ale aspon mam do duchodu co delat asi neznate nekdo Terep2 ? je v priloze- chtel bych vytvorit neco podobnyho, co si o tom myslite vy, co neco umite? Diyk Yoss
|
Autor: | MiliKiller [ úte dub 26, 2005 2:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jsem rád že to tu je, ale sám teÄ |
Autor: | viduka [ úte dub 26, 2005 3:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to je hustej engine v tom terep2. tohle udelat v blenderu, tak to bude fakt good |
Autor: | xixixao [ úte dub 26, 2005 5:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Já asi prasknu!!! tak todle je vopravdu třída!!!!!!! |
Autor: | jm [ úte dub 26, 2005 5:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak nato jak je to velky je to faaakt husty. jm |
Autor: | YossXXII [ úte dub 26, 2005 5:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | fungujou kosti v GameBlenderu? |
pÅ™iblblá otázka: Å¡lo by zavÄ›sit 4 kola /actory, dynamic, rigid body/ na nÄ›jakej mesh /vlastnÄ› podvozek/ pomocà kostà tak, aby to pÅ™ipomÃnalo pohyb auta? myslim reakce na povrch? nebo kde to najdu? Nebo alespoň pravidla, která to ovlivňuje: napÅ™. Nelze spojit 2 Actory s dynamikou a rigid body... dÃky vÅ¡em |
Autor: | xixixao [ úte dub 26, 2005 6:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To je zajímavej nápad, nic jako "free parent" ale neznám, možná by šlo, aby pohyb auta ovlivňoval zároveň pohyb kol po x a y ose, ale z by zůstala normálně na dynamice... Jinak (trochu off-topic), tady jsem našel "plnou" verzi toho terepa, je tam toho docela hodně! http://www.the-underdogs.org/downloadfile.php?file=games/t/terepmega/files/terepmega.zip&id=2810 |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |