blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Reťaz
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=8307
Stránka 11

Autor:  Kapo [ sob srp 20, 2011 2:37 am ]
Předmět příspěvku:  Reťaz

Nazdar, mám problém...používam Blender 2.5 a chcel som spraviť reťaz...

Kuk na toto video, na časť 9:50: http://www.youtube.com/watch?v=i1YIafaqF7A

Ujo/teta tam pridá krivku, nejakou mágiou z nej spraví reťaz a funguje mu to...

Ja som si pridal Torus, spravil som z neho očko reťaze a začal som experimentovať...keď som nastavil convex hull rigid body, síce to vyzeralo fajn, ale očká do seba nechceli zapadať, vždy sa to rozletelo...avšak po prepnutí na triangle mesh som zistil, že to je presne ono, nakopíroval som zo 6 ôčok a...čo sa nestalo, síce sa to ako reťaz správalo, ale nejako to začalo prepadávať pod podložku, sekať, triasť sa...I mean, WTF...? Ako to tí chlapíci v tých cool vyzerajúcich videách robia??

Alebo to, čo robí neskôr...pridá krivku, spraví z nej drôtik (to robili scripty aj v starom Blenderi, to cca viem spraviť), a potom ten drôtik koliduje s krúžkom...a neseká mu to! to má taký vymakaný PC, alebo používa čosi divné, čo ja neviem?

Autor:  1adamm115 [ sob srp 20, 2011 2:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Reťaz

zdar kapo. o tomto som davnejsie cital na blenderartists. je to este, ako je tam aj napisane "work in progress" takze to v blenderi este nieje. neviem ako sa presne ten projekt vola, ale myslim ze sa ho v najblizsom case chystaju do BGE implementovat. dufam teda ze to bude uz coskoro :wink:

Autor:  Kapo [ ned srp 21, 2011 12:33 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Reťaz

no, ja som si skoro na 100% isty, ze to, ze to sekalo je preto, lebo som nastavil triangle mesh, cize to bralo kolizie od kazdeho facu, co na objekte bol, co je vcelku narocne...toto sa da vyriesit jednoducho, teda, v starom blenderi sa dalo, cely mesh dam ako bez kolizii (ale nie v nastaveni fyziky objektu, ale fyziky meshu), a pridam tam jedno oko, ktore je zlozene co s najmenej facov...a to bude schytavat kolizie, ale neviem, ci to ide v novom blenderi, pocul som, ze sa dakde aj vytratilo copy property na iny face a take...juj, to zase potrva, kym si na to zvyknem, a prerobim nieco zo svojich starych veci do noveho "nablyskaneho" blenderu...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/