blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Trackování objektu na normálu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=8141
Stránka 11

Autor:  MiliKiller [ čtv bře 24, 2011 4:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Trackování objektu na normálu

Sice vyjímečně nemám dotaz ale mám odpověď, hodně jsem hledal jak simulovat třeba chození po kulaté planetě, jízdu po závodní trati hlavou dolů a tak podobně, prolezl jsem desítky scriptů, až jsem našel toto :)

Myslím žejednodužší to ani nejde, asi jsem objevil objevené ale je to cool ! 100% bez pythonu

Pro pohyb kostky použijte šipku nahoru.

Přílohy:
grav.png
grav.png [ 8.15 KiB | Zobrazeno 2716 krát ]
normal_track.zip [150.37 KiB]
133 krát

Autor:  MiliKiller [ pát bře 25, 2011 1:26 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Trackování objektu na normálu

další možnost použití

Auto s přilepením na normálu

Přílohy:
Poznámka: blend
auto11_3D.zip [946.55 KiB]
135 krát

Autor:  foret [ pát bře 25, 2011 9:28 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Trackování objektu na normálu

to auto je super! Chová se to výborně (až nečekaně výborně). A to zpomalení při havárce mi připadá jak v nějakých "doopravských" hrách. Je vážně vobrý! :banana:

Autor:  MiliKiller [ pát bře 25, 2011 11:13 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Trackování objektu na normálu

Dík, to je jen experiment.. :) ještě na tom je spousta práce :) ale už mám vymyšlené minimálně 3 hry které které jdou konečně udělat díky tomu natáčení na normálu, doufam že aspoň některou z nich dodělam....

To zpomalení přijde předělat, neuměl jsem získat rychlost z kolize, to už teď umím tak přijde přepsat ten kus kde se řeší rychlost kolize a od toho délka toho efektu

PS v tom autě je myslím docela přehlednej script na ovládání i na sestavení toho auta, včetně popisů v CZ

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/