blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Trackování objektu na normálu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=8141 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | MiliKiller [ čtv bře 24, 2011 4:07 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | Trackování objektu na normálu | |||
Sice vyjímečně nemám dotaz ale mám odpověď, hodně jsem hledal jak simulovat třeba chození po kulaté planetě, jízdu po závodní trati hlavou dolů a tak podobně, prolezl jsem desítky scriptů, až jsem našel toto :) Myslím žejednodužší to ani nejde, asi jsem objevil objevené ale je to cool ! 100% bez pythonu Pro pohyb kostky použijte šipku nahoru.
|
Autor: | MiliKiller [ pát bře 25, 2011 1:26 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Trackování objektu na normálu | ||
další možnost použití Auto s přilepením na normálu
|
Autor: | foret [ pát bře 25, 2011 9:28 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Trackování objektu na normálu |
to auto je super! Chová se to výborně (až nečekaně výborně). A to zpomalení při havárce mi připadá jak v nějakých "doopravských" hrách. Je vážně vobrý! |
Autor: | MiliKiller [ pát bře 25, 2011 11:13 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Trackování objektu na normálu |
Dík, to je jen experiment.. :) ještě na tom je spousta práce :) ale už mám vymyšlené minimálně 3 hry které které jdou konečně udělat díky tomu natáčení na normálu, doufam že aspoň některou z nich dodělam.... To zpomalení přijde předělat, neuměl jsem získat rychlost z kolize, to už teď umím tak přijde přepsat ten kus kde se řeší rychlost kolize a od toho délka toho efektu PS v tom autě je myslím docela přehlednej script na ovládání i na sestavení toho auta, včetně popisů v CZ |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |