1 - niesom si istý či je už BGE schopný za behu načítať textúru a aplikovať ju na mesh.
2 - 100 meshov :D... nehovoriac o tom že je to prácne a náročnejšie na ram.
3 - tu to je dobre vysvetlené
http://wiki.blender.org/index.php/Doc:M ... deoTextureniesom si istý či sa dajú ovládať jednotlivé framy.
Ďalej máš možnosť si to zobrazenie naprogramovať. Hodíš tam kocky a podľa zdravia sa budú zobrazovať. Zrejme náročnejšie na výkon.
Normálne by sa to robilo že by si mal textúru a podľa zdravia zobrazoval jej časť, alebo celú. To by však blender musel mať nejakú podporu 2D vykreslovania :).
Ešte by tu bola možnosť. Mal by si textúru s políčkami tých 100 textúr a scriptom by si menil UV koordináty plane, na ktorom by bola namapovaná tá textúra.
Tak som riešil niekedy podobné veci. Z výkonu to nežralo takmer nič. Niekde mám aj script na to + som si spravil aj program na pozliepanie textúr do jednej.
Ďalšia možnosť je GLSL shader :).
Ako najjednoduhšie riešenie by som spravil jednoduhšie zobrazovanie zdravia :D.