blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Ipo animace průhlednosti http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=8107 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | MiliKiller [ čtv bře 03, 2011 1:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Ipo animace průhlednosti |
Jsem asi natvrdlej ale nemůžu přijít na to jak do IPO křivek dostat alpha kanál... Jak se v blenderu do ipo dávají barvy? Ach jo ve 2.25 to bylo tak jednoduchý :( |
Autor: | MiliKiller [ čtv bře 03, 2011 1:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ipo animace průhlednosti |
Tak si možná sám odpovím... Podmínkou jsou GLSL materiály a tomu odpovídající HW což je uplně na hovno... styďte se vývojáři... tohle chodilo už před 5ti lety a líp... S texture face materials asi bez šance na úspěch... |
Autor: | vklidu [ čtv bře 03, 2011 2:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ipo animace průhlednosti |
nevim jestli je to pro game nejaky rozdil, ale jestli se ptas jak animovat alfu ve 2.5, tak jako vsechno ostatni - staci na jednom frame staci s kurzorem v materialu nad alfa sliderem zmacknout "i" aby se vlozil klic - jit na jiny frame a zmenit hodnotu alfa a s kurzorem stale ve slideru zase zmacknout "i" (a nebo jsem nepostrehl o cem je rec :) |
Autor: | MiliKiller [ čtv bře 03, 2011 3:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ipo animace průhlednosti |
Jde mi o 2.49 b2 ale předpokládám že to je stejný... Problém je právě v tom že se to animuje skrze materiál... pokud používáš nastavení Texture Face Material, což je nejšetrnější nastavení k HW a výkonu tak ti samozřejmě materiály ve hře nefungují a tudíž ani alpha kanál. Tohle ve starém blenderu šlo animovat pomocí alpha kanálu meshe... což je tady asi nemožné... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |