blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Ipo animace průhlednosti
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=8107
Stránka 11

Autor:  MiliKiller [ čtv bře 03, 2011 1:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Ipo animace průhlednosti

Jsem asi natvrdlej ale nemůžu přijít na to jak do IPO křivek dostat alpha kanál...

Jak se v blenderu do ipo dávají barvy? Ach jo ve 2.25 to bylo tak jednoduchý :(

Autor:  MiliKiller [ čtv bře 03, 2011 1:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Ipo animace průhlednosti

Tak si možná sám odpovím...

Podmínkou jsou GLSL materiály a tomu odpovídající HW což je uplně na hovno... styďte se vývojáři... tohle chodilo už před 5ti lety a líp...

S texture face materials asi bez šance na úspěch...

Autor:  vklidu [ čtv bře 03, 2011 2:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Ipo animace průhlednosti

nevim jestli je to pro game nejaky rozdil, ale jestli se ptas jak animovat alfu ve 2.5, tak jako vsechno ostatni
- staci na jednom frame staci s kurzorem v materialu nad alfa sliderem zmacknout "i" aby se vlozil klic
- jit na jiny frame a zmenit hodnotu alfa a s kurzorem stale ve slideru zase zmacknout "i"

(a nebo jsem nepostrehl o cem je rec :)

Autor:  MiliKiller [ čtv bře 03, 2011 3:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Ipo animace průhlednosti

Jde mi o 2.49 b2 ale předpokládám že to je stejný...

Problém je právě v tom že se to animuje skrze materiál... pokud používáš nastavení Texture Face Material, což je nejšetrnější nastavení k HW a výkonu tak ti samozřejmě materiály ve hře nefungují a tudíž ani alpha kanál.

Tohle ve starém blenderu šlo animovat pomocí alpha kanálu meshe... což je tady asi nemožné...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/