Právě je pát lis 22, 2024 4:10 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ipo animace průhlednosti
PříspěvekNapsal: čtv bře 03, 2011 1:43 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Jsem asi natvrdlej ale nemůžu přijít na to jak do IPO křivek dostat alpha kanál...

Jak se v blenderu do ipo dávají barvy? Ach jo ve 2.25 to bylo tak jednoduchý :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ipo animace průhlednosti
PříspěvekNapsal: čtv bře 03, 2011 1:49 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Tak si možná sám odpovím...

Podmínkou jsou GLSL materiály a tomu odpovídající HW což je uplně na hovno... styďte se vývojáři... tohle chodilo už před 5ti lety a líp...

S texture face materials asi bez šance na úspěch...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ipo animace průhlednosti
PříspěvekNapsal: čtv bře 03, 2011 2:44 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
nevim jestli je to pro game nejaky rozdil, ale jestli se ptas jak animovat alfu ve 2.5, tak jako vsechno ostatni
- staci na jednom frame staci s kurzorem v materialu nad alfa sliderem zmacknout "i" aby se vlozil klic
- jit na jiny frame a zmenit hodnotu alfa a s kurzorem stale ve slideru zase zmacknout "i"

(a nebo jsem nepostrehl o cem je rec :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ipo animace průhlednosti
PříspěvekNapsal: čtv bře 03, 2011 3:11 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Jde mi o 2.49 b2 ale předpokládám že to je stejný...

Problém je právě v tom že se to animuje skrze materiál... pokud používáš nastavení Texture Face Material, což je nejšetrnější nastavení k HW a výkonu tak ti samozřejmě materiály ve hře nefungují a tudíž ani alpha kanál.

Tohle ve starém blenderu šlo animovat pomocí alpha kanálu meshe... což je tady asi nemožné...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz