no, zatial som len súkromne robil barličky aby som mohol skompilovať blender s playerom(čo chvalabohu už nemusím). Nehovoril som, že svetlá vylepším, na to si teraz fakt netrúfam :D ale menšie drobnosti by som mohol zvládnuť, páčili by sa mi vektorové fonty s UTF-8 v BGE + podpora utf 8ky v textovom editore. To by som po nejakom tréningu a pochopení OpenGL + Freetype mohol nejako zvládnuť. Zatial som sa zmohol len na narýchlo zbastlený herný spúštač(283KB+obrázky a sdl.dll)
k lodovaniu, myslím, že by stačilo, ak by sa za behu zmenilo umiestnenie z ktorého sa textúra bude načítavat a shadery na vzdialených objektoch by sa za behu hry mohli vypínať. Funkcie pre zmenu textúry a vypnutie shaderov na modeloch už v blenderi sú, takže by to nemusel byt až taký neprekonatelný problém. V paneli rendering by mohla pribudnúť záložka LOD, kde by sa nastavovali vzdialenosti pre vypínanie shaderov a zmenu textúr... mohla by to spraviť aj Logic brick ale logický panel sa mi zdá byť bez rozsiahleho použita skriptov už aj tak dost neprehladný.
Ja viem, lahko sa to povie
burster vyskúšam(dúfam, že tá ochrana bude fungovat aj pri projekte ktorý nebude bežat cez ten webový plugin) a potom napíšem, jak to dopadlo
ešte dodatok: BGE dokáže u mna v pohode rozbehat scénu s miliónom polygónov... Crytec 2(Crysis) zobrazí milión polygónov ktoré sú vidiet bez väčšieho sekania... kolko toho majú na scénu si povedat netrúfnem