blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
otačení okolo objektu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=8027 |
Stránka 3 z 3 |
Autor: | Bigbob [ čtv bře 03, 2011 7:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
Ajaj, zabudol som. Hned jak dojdem domov tak to tam dopisem. V pohode |
Autor: | Bigbob [ pát bře 04, 2011 1:43 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu | ||
Tak som pridal screenshot, zatial len provizorne, stlačením, medzerníka sa spraví screenshot Objekt "Camera" má premennú "directory", ktorej hodnota je umiestnenie obrázka a "pic_name" je jeho názov. Možno neskôr ešte dorobím zmenu práve prehliadaného objektu, len tak ma to napadlo ale už nejak slabo vidim na klavesnicu, takže odkladám na neurčito Napadlo ma, že by sa z tohto skriptu raz mohol stať docela slušný modul pre prehliadanie a editáciu modelov priamo v BGE. ak to BGE podporuje. P.S. coky, nemušíš sa ma bát, nekúšem . Keby si k tomu potreboval ešte nejakú drobnost, tak stačí napísat. P.P.S. Ešte jeden skript a môžem íst spat
|
Autor: | coky [ úte bře 08, 2011 9:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
když dám start game a mezerník tak to nic nedělá doufám že tu hru nemusím dávat do exe. protože to sem ještě nezjistil jak |
Autor: | Bigbob [ pon bře 14, 2011 3:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
Po stlačení medzerníka sa vytvorí obrázok v adresári s tým blendom. Ale ten blend by si mal vyextrahovat z toho .zip archívu. Po stlačení medzerníka by ti konzola mala vypísať "vytváram obrázok" a hned potom "obrázok uložený do podadresára //obrazok.png . Ak ti konzola po stlačení medzerníka vyhadzuje nejakú chybovú hlášku tak ju sem prepíš, pozriem sa na to |
Autor: | coky [ pon bře 14, 2011 4:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
ajo to se omlouvám asi sem měl zaplou předchozí verzi. Ale na tom obrázku jsou nějaká čísla Konkrétně Kód: Camera.init = true Camera.dist = 5.00000.... to by nešlo dát pryč ??? a ještě když chci fotit více obrázku tak se mi ten předchozí smaže to už asi ale nepujde udělat že ??? |
Autor: | Bigbob [ pon bře 14, 2011 4:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
oj, zabudol som. asi máš zaškrtnuté "Game" -> "Show debug properties". Odškrtni to a potom sa ti tie čísla na obrázku neukážu. Dalšia vec, ked chceš aby sa ti predchodzí obrázok nezmazal tak si môžeš vytvorit property typu int a pomocou pythona ju zakaždým zvýšit ked uložíš obrázok. Následne túto property vložíš ako posledný znak názvu obrázku a je to.... bohužial pri tomto postupe sa po reštartovaní hry alebo zmene scény začnú obrázky ukladat od nuly ale určite sa to bude dat vyriešit. P.S. Možno sa na to neskôr pozrem, dnes mám pred sebou nudných cca 100 riadkov |
Autor: | coky [ pon bře 14, 2011 9:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
ja se tak stydím ale ja to nenašel a kdyby si mi udělal to aby se ty obrázky nepřemazávaly bylo by to fajn a tim bych už mohl přidávat svoje oběkty kdyby nějak šlo z obrazok.png > obrázek.png tak by to byla nejlepší vec co v blenderu mám |
Autor: | Bigbob [ úte bře 15, 2011 3:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
V tomto článku hned na prvom obrázku máš ukázané, kde to je http://blenddev.blog.cz/1005/kapitola-2 ... i-objektov Na to aby si zastavil premazávanie obrázkov ti bude stačit pár podmienok if a operácie z retazcami. Ak smiem byt zvedavý, do akej miery poznáš Python? Ešte drobnost. Ked sa pokúsiš uložit v tom blende obrázok s názvom "obrázek.png" tak ti konzola vynadá že "TypeError: Can't convert 'CValue' object to str implicitly" . Blender ešte nemá moc rád UTF-8 takže zatial by som sa diakritike vyhol... teda aspoň, ked sa tie retazce motajú okolo Textového editora Blenderu, tam vzniká problém. |
Autor: | coky [ úte bře 15, 2011 6:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
a python neumím chystám se ho učit až na střední škole ted je spíš por mě silnou stránkou modelovaní a kdyby se blenderu nelíbilo obrázek.png tak by to šlo obrazek.png |
Autor: | Bigbob [ sob bře 19, 2011 10:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
Tak sa teraz sústreď na to modelovanie, nemá zmysel pýtat od ludí úpravy skriptov, ktorým nerozumieš. Tiež by si sa mohol nejaké základy Pythona naučit sa mostatne, neni to jadrová fyzika a potom ti to na strednej pojde lahšie. Nechcem ta nejak odrádzat ale pri takýchto veciach by si mal veded aspon približne, o čo sa v ktorom riadku jedná. |
Autor: | coky [ ned bře 20, 2011 8:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
tak když už si si na tom dal takovou práci si myslím nebyla by škoda to nechat ted na me |
Autor: | Bigbob [ pát bře 25, 2011 7:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
odteraz ti budem dávat iba také menšie rady a budem ta navádzat správnym smerom..... to zvládneš neboj Radu, ako spravit to s tým aby sa ti pri screenshote nepremazával predchodzí obrázok som ti poradil... a ak nechceš aby sa ti číslo obrázku resetlo vždy, ked vypneš a zapneš hru, z ktorej chceš robit screensthoty tak si môžeš zapísat číslo screenshotu do súboru http://programujte.com/?akce=clanek&cl=2005092501-python-10-lekce. Pri najhoršom mi pošli kúsok kódu sem na fórum a ja ti to poobravím a navediem ta správnym smerom. Takto sa viac naučíš. P:S. ak som niečo napísal zle, tak prosím prepáč.... je piatok P.P.S. nechem ti zle, ale najlepšie je ked ti niekto ukáže smer a ty sa tým smerom vydáš, napr. viewtopic.php?f=11&t=6770 (ja viem, som roztržitý blbec ) alebo téma o inventári, ktorú som tu zakladale pred takmer dvoma rokmi |
Stránka 3 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |