blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

otačení okolo objektu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=8027
Stránka 13

Autor:  coky [ sob led 15, 2011 12:05 pm ]
Předmět příspěvku:  otačení okolo objektu

Ahoj chtěl jsem se zeptat jestli by mi někdo nemohl udělat jednoduchý prostor aby uprostřed byla kostka a kdybych zapnul hru kliknutím levým tlačítek myši bych se okolo kostky otáčel a kolečkem přibližoval. Byl bych vám vděčný .

Autor:  zgerbiak [ ned led 16, 2011 5:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: otačení okolo objektu

Tu to je.
Popis je v scripte.
Robené vo verzii 2.49b

Súbor bol zmazaný, novšia verzia je nižšie.

Autor:  coky [ ned led 16, 2011 6:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: otačení okolo objektu

strašně moc děkuji :emo17: ale potřeboval bych do všech směru což je asi moje chyba že sem nenapsal :| a ještě jestli by tam nešlo hodit aby byla vidět myš ja jsem to uměl ale všechny data o GE sem si ztratily :emo04:

edit: vím že asi otravuji ale jestli by tam šli nějaké zarážky pro ty přibližování z vetší vzdálenosti až na detajl ne aby tím objektem pohled projížděl :?

Autor:  zgerbiak [ pon led 17, 2011 3:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: otačení okolo objektu

Už to snáď je podľa tvojích predstáv.

Pre verziu 2.49b

Přílohy:
cam_rot.zip [77.77 KiB]
163 krát

Autor:  coky [ pon led 17, 2011 4:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: otačení okolo objektu

jo strašně moc děkuji ale ještě se zeptám nějak mi nejde když dám plane a na něj: mouse klik - ADN - set scene čekal bych že když kliknu na ten plane hodí mě to do scény kterou potřebuji což není pravda jakmile kliknu na kam koly hodí mě to do té sceny dělám to asi špatně co ? jak to tedy udělat snad poslední otázka :|

Autor:  zgerbiak [ pon led 17, 2011 5:09 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: otačení okolo objektu

To preto lebo senzor kliknutia myši reaguje keď klikneš. Netrápi ho kde je kurzor a ani nič iné.
Potrebuješ k tomu ešte napojiť sensor Mouse->Mouse over.
Mouse over je senzor ktorý je aktívny pokiaľ sa kurzor nacházda nad objektom na ktorom tento senzor je.

Autor:  coky [ pon led 17, 2011 6:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: otačení okolo objektu

tak jo díki tvé pomoci muže muj projekt začít snad ho dotáhnu dokonce ještě bych se chtěl zeptat někde jsem tu viděl článek a už ho nemohu najít jak aby když už udělám .exe v tom exe byly textury a jestli ty textury musím přidat k tomu .exe nebo je to v tom zakódované :woot:

Autor:  zgerbiak [ pon led 17, 2011 9:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: otačení okolo objektu

Buď budeš mať textúry počas používania v blenderu a aj v exe na tých istých relatívnych cestách
tj. v priečinku s .blend alebo neskôr s exe,
alebo pred uložením do exe si spakuješ všetky data do blendu (File->External Data->Pack into .blend file).
Potom budeš mať všetky data ako textúry, zvuky atď zabalené v tom exe.

Autor:  coky [ úte led 18, 2011 5:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: otačení okolo objektu

:emo04: tak jsem skoušel první test je to úžasné strašně ti moc děkuji ale dával jsem tam průhledný materiál který se mi do GE nedal :|

Autor:  coky [ pon úno 14, 2011 10:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: otačení okolo objektu

Vím že asi otravuju ale nešel by přidat ještě nějaký script že kdybych v tom prohlížení toho objektu bych něco zmáčkl třeba ENTER by vyskočila tabulka pro uložení pozice jako obrázek doufám že to chápete někdo si ten objekt nějak natočí stiskne ENTER a jak si to nastavil si uloží obrázek.Kdyby to šlo byl bych vděčný .

Autor:  zgerbiak [ úte úno 15, 2011 7:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: otačení okolo objektu

To asi nepôjde.
Pri vytvorení screen shotu v BGE ti vyhodí hlášku kam to uložiť.
Už si nepamätám, ale tá hláška robila dosť problémy.

Autor:  Bigbob [ čtv úno 17, 2011 9:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: otačení okolo objektu

v blenderi 2.56a(revízia 34626 a vyššia) to funguje bez problémov
Kód:
import bge

bge.render.makeScreenshot("//test.png")

uloží obrázok formátu .png do umiestnenia z .blend súborom... alebo blenderplayerom ak hru spúštaš cezeň.... teda aspoň myslím, nejaké väčšie testy som nerobil

Autor:  coky [ pát úno 18, 2011 10:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: otačení okolo objektu

Takže do sensor dám "keyboard" a zvolim si čím chci screnshot a do controllers dám script kterej si napsal a pude to ?
A nešlo by to přece aby tam vyskočila ta tabulka a uživatel si sám zvolil ?

Autor:  coky [ sob úno 19, 2011 12:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: otačení okolo objektu

tak sem stáhl 2.5 ale v ní nejde ta prohlídka takže když si tam dám script na screnshot stejně mi to nepujde :onfire: ne můžete mi někdo napsat tedy prohlídku na 2.5 podle toho co už dělal zgerbiak a přidat tam ten screenshot

Autor:  Bigbob [ sob úno 19, 2011 12:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: otačení okolo objektu

no, tú tabulku by si mohol spraviť tak, že po stlačení klávesy ti vyhodí okno(pekne otextúrovaný obdĺžnik) s textovým objektom. Do toho vpíšeš kam to chceš uložit(nápoveda: keyboard -> log) a je to. Tiež by si mohol spraviť nejakého prieskumníka súborov ale to by už lahké nebolo.

K tej prehliadke: pozri čo ti píše konzola a skús to trošku poupraviť sám. Ja budem mat čas asi až v utorok, mám toho teraz nejak moc.

Stránka 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/