blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Zjištění objeku ve scéně
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7927
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ čtv říj 28, 2010 6:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zjištění objeku ve scéně

mbvun píše:
hitobj = raysens.getHitObject()
print(hitobj) #když sensor ray positivní tiskne jméno objektu to jde

ray = scene.getObjectList()[hitobj] #tady nenajde objekt ve scéně,a ještě bych chtěl jistit jeho orientaci děkuji za rady.
print (ray)


Naozaj píše meno objektu?
Kód:
hitobj = raysens.getHitObject() #tu získaš celý objekt
print(hitobj)                           #aby písalo meno objektu malo by to vyzerať takto: print(hitobj.name)


Tato časť je zbytočnosť, pretože je to vlastne to isté ako 2 riadky pred tým.
Kód:
ray = scene.getObjectList()[hitobj]   #toto nieje dobre. treba tam zadať hitobj.name,  je to slovník a údaje sú prístupné podľa mena, nie podľa celého objektu.
print(ray)                                     #to iste ako pred tym. ray.name

objekt si už získal v hitobj = raysens.getHitObject()
Načo získať zo scény objekt ktorý už máš.

Orientáciu objektu získaš ľahko
orientacia = hitobj.orientation

Píšeš v starej syntaxi. Pokiaľ robíš v novších verziách blenderu, tak ti to síce pôjde, ale v konzole to stále píše upozornenia. v 2.5 to nepôjde vôbec.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/