blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Glass Mapping
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7723
Stránka 11

Autor:  Paul 68 Rageous [ stř čer 23, 2010 1:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Glass Mapping

Nevite kdosi, ako sa volá také mapovanie(teda ak to je mapovanie, ak sa to nerobi cez nejaký skript), ktoré je v hrách ako sklo alebo voda? ono to vytvára dojem IOR-u, proste to zakrivuje obraz za tým.(napr. v Crysis, Just Cause, Half-life2, atd)
A dá sa to hodit ako materál do GE?

Autor:  zgerbiak [ čtv čer 24, 2010 3:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Glass Mapping

Len cez GLSL si na to napíšeš shader a vložíš cez script.

Autor:  Paul 68 Rageous [ pát čer 25, 2010 7:12 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Glass Mapping

A nevola sa to nejako? ze kde by som to nasiel...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/