blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Glass Mapping http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7723 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paul 68 Rageous [ stř čer 23, 2010 1:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Glass Mapping |
Nevite kdosi, ako sa volá také mapovanie(teda ak to je mapovanie, ak sa to nerobi cez nejaký skript), ktoré je v hrách ako sklo alebo voda? ono to vytvára dojem IOR-u, proste to zakrivuje obraz za tým.(napr. v Crysis, Just Cause, Half-life2, atd) A dá sa to hodit ako materál do GE? |
Autor: | zgerbiak [ čtv čer 24, 2010 3:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Glass Mapping |
Len cez GLSL si na to napíšeš shader a vložíš cez script. |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pát čer 25, 2010 7:12 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Glass Mapping |
A nevola sa to nejako? ze kde by som to nasiel... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |