blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Baking texture
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7695
Stránka 11

Autor:  Paul 68 Rageous [ pon čer 07, 2010 11:21 am ]
Předmět příspěvku:  Baking texture

Caute vsetci, mam takovú otazku: Na otexturovanie zombieho som pouzil texturu, ktora sa stale opakuje a druhu, tiez opakujucu+ 1x stencil medzi nimi, ktory funguje aj ako stencil ale aj ako specularity mapa(je tam este aj opakujuca mapa na zuby a tiez ju okresava stencil). Bolo by to lepšie nejako zapiect do seba(teda ak by to slo a otazka ako by to slo a ci by trebalo spravit novy unwrap) alebo je to dobre take ake to je. + Otazka, zere to viac zapecene ci take ake to mam ja spravene. DIKI moc

Autor:  zgerbiak [ pon čer 07, 2010 12:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Baking texture

4 textúry sú viac ako jedna :) (poprípade 2, ak rátaš difusse a tú stencil ako specular)
Určite je to lepšie zapiecť do jednej ako mať 3 textúry a pomocou 4-tej ich prelínať.
Unwarp, no..ide o to ako máš poriešenú tu stencil. Ak sa neprekrývajú facy, tak by si ju mohol použiť.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/