blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Baking texture http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7695 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pon čer 07, 2010 11:21 am ] |
Předmět příspěvku: | Baking texture |
Caute vsetci, mam takovú otazku: Na otexturovanie zombieho som pouzil texturu, ktora sa stale opakuje a druhu, tiez opakujucu+ 1x stencil medzi nimi, ktory funguje aj ako stencil ale aj ako specularity mapa(je tam este aj opakujuca mapa na zuby a tiez ju okresava stencil). Bolo by to lepšie nejako zapiect do seba(teda ak by to slo a otazka ako by to slo a ci by trebalo spravit novy unwrap) alebo je to dobre take ake to je. + Otazka, zere to viac zapecene ci take ake to mam ja spravene. DIKI moc |
Autor: | zgerbiak [ pon čer 07, 2010 12:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Baking texture |
4 textúry sú viac ako jedna :) (poprípade 2, ak rátaš difusse a tú stencil ako specular) Určite je to lepšie zapiecť do jednej ako mať 3 textúry a pomocou 4-tej ich prelínať. Unwarp, no..ide o to ako máš poriešenú tu stencil. Ak sa neprekrývajú facy, tak by si ju mohol použiť. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |