blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Hry obecne http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7633 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paul 68 Rageous [ stř kvě 12, 2010 8:23 am ] |
Předmět příspěvku: | Hry obecne |
Caute, mam par otazok ohladom hier v GE 1.prečo sa dávajú textúry v rozlíšeniach 128x128, 512x512, 1024x1024, atď Sú pre niečo lepšie ako napr. 1000x1500?? Majú nejakú výhodu/optimalizáciu?(hry obecne) 2.Prečo hra v blenderi vždy beží len v 30 a 60 fps, skoro nikdy medzi tym (ako keby si to sam GE znižoval) 3.Ako spravit pomocou fyziky otvaranie dverí-teda napriklad buchnutím do nich? (nebol by nejaký .blend?) |
Autor: | zgerbiak [ stř kvě 12, 2010 10:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hry obecne |
1. sú to násobki 8-mich, čo vyplíva z toho že jeden byt = 8 bit-ov 2. na 60 je to obmedzené. Žeby to malo nejakú hranicu na 30 neviem. 3. cez constraints -> RigidBody Joint |
Autor: | Paul 68 Rageous [ čtv kvě 13, 2010 7:11 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hry obecne |
1.no to viem, ale ze preco sa pouzivaju len tieto, ci su napr. rychlesjsie ako napr 1500x1450 |
Autor: | Dreamak [ čtv kvě 13, 2010 2:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hry obecne |
1. áno používajú sa preto, lebo sa rýchlejšie "načítajú". Pri väčších rozlíšeniach napr. 20000x20000, ktoré sa používajú napr ako satelitné snímky namapované na terén, sa takýto raster rozreže na menšie napr. 512x512 raster. mocnina dvoch sa takisto používa aj napr. pri počte vertexov terénu( napr.2048x2048), ktorý prezentovaný ako pravidelná štvorcová sieť(GTA, ARMA, JUST CAUSE...) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |