blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Prelínanie http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7519 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paul 68 Rageous [ úte bře 30, 2010 1:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Prelínanie |
Caute vsetci, mal by som otazku, ze ako sa daju prelinat 2 materiály/textúry v BGE?? Diki moc |
Autor: | Dreamak [ úte bře 30, 2010 5:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prelínanie |
normálne to môžeš urobiť cez masku v map to nastavíš textúru na stencil. Materiály môžeš "prelínať" aj v node editore. |
Autor: | Paul 68 Rageous [ stř bře 31, 2010 7:55 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prelínanie |
nejako cez IPO alebo nieco take-aby to bolo v GE, da sa? |
Autor: | Dreamak [ stř bře 31, 2010 8:42 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prelínanie |
ak používaš GLSL mode tak si naanimuj alphu cez IPO, nezabudni zapnúť Ztransp. |
Autor: | Paul 68 Rageous [ stř bře 31, 2010 9:12 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prelínanie |
cez to to nejde robil som to podla tohoto tutoru:http://www.tutorialsforblender3d.com/GameDoc/Alpha/Alpha_Steps_GLSL_1.html a ked to naanimujem cez alphu-sak skus-robi to kraviny. Ak je iny sposob ako dat obrazok s alphou do glsl tak aby sa dala nastvit alpha, napiste,diki |
Autor: | Dreamak [ stř bře 31, 2010 10:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prelínanie |
ťažko radiť ked neviem čo presne chceš dosiahnúť :) |
Autor: | Paul 68 Rageous [ stř dub 07, 2010 12:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prelínanie |
chcem docielit postupne zmiznutie objektu, ktory ma alpha kanal a pouziva sa v GLSL(napr para) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |