blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Prelínanie
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7519
Stránka 11

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte bře 30, 2010 1:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Prelínanie

Caute vsetci, mal by som otazku, ze ako sa daju prelinat 2 materiály/textúry v BGE??
Diki moc

Autor:  Dreamak [ úte bře 30, 2010 5:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Prelínanie

normálne to môžeš urobiť cez masku v map to nastavíš textúru na stencil.
Materiály môžeš "prelínať" aj v node editore.

Autor:  Paul 68 Rageous [ stř bře 31, 2010 7:55 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Prelínanie

nejako cez IPO alebo nieco take-aby to bolo v GE, da sa?

Autor:  Dreamak [ stř bře 31, 2010 8:42 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Prelínanie

ak používaš GLSL mode tak si naanimuj alphu cez IPO, nezabudni zapnúť Ztransp.

Autor:  Paul 68 Rageous [ stř bře 31, 2010 9:12 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Prelínanie

cez to to nejde robil som to podla tohoto tutoru:http://www.tutorialsforblender3d.com/GameDoc/Alpha/Alpha_Steps_GLSL_1.html
a ked to naanimujem cez alphu-sak skus-robi to kraviny. Ak je iny sposob ako dat obrazok s alphou do glsl tak aby sa dala nastvit alpha, napiste,diki

Autor:  Dreamak [ stř bře 31, 2010 10:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Prelínanie

ťažko radiť ked neviem čo presne chceš dosiahnúť :)

Autor:  Paul 68 Rageous [ stř dub 07, 2010 12:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Prelínanie

chcem docielit postupne zmiznutie objektu, ktory ma alpha kanal a pouziva sa v GLSL(napr para)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/