blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Skoncenie actuatoru http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7516 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paul 68 Rageous [ úte bře 30, 2010 10:31 am ] |
Předmět příspěvku: | Skoncenie actuatoru |
ahoj, stale robim na tej mojej games-ke a chcel by som tam urobit animacku na zbran, ked sa s nou nic nedeje(v hrach si zbran niekedy obzerate ako napr v stalkerovi niekedy vytiahne zasobnik a vlozi ho spet- toto sa deje ked dlho nestrielate alebo tak)a tuto animacku mam nastavenu na objekte, ktory ovlada posunutie zbrane pri strelbe, no a ja chcem spravit, ze ak by tato animacka (actuator) bol true, a kliklo by sa mysou, ze by sa animacka zastavila, hodila do vychozej polohy a zacala by sa animacka strelby, akurat ono mi to nikdy nechce zastavit , tak ako to mam urobit???Dakujem |
Autor: | 1adamm115 [ úte bře 30, 2010 5:13 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Skoncenie actuatoru | ||
animacia, ktora chces aby sa prerusila musi mat prioritu vecsiu ak ta ktora ma nasledovat...
|
Autor: | Paul 68 Rageous [ stř bře 31, 2010 7:59 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skoncenie actuatoru |
Ale action je iba pre kosti, nie pre celky teda IPO, či? možem si zameniť IPO s action?lebo ja to robim v IPO a tam nadradenosť neni |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |