blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Skoncenie actuatoru
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7516
Stránka 11

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte bře 30, 2010 10:31 am ]
Předmět příspěvku:  Skoncenie actuatoru

ahoj, stale robim na tej mojej games-ke a chcel by som tam urobit animacku na zbran, ked sa s nou nic nedeje(v hrach si zbran niekedy obzerate ako napr v stalkerovi niekedy vytiahne zasobnik a vlozi ho spet- toto sa deje ked dlho nestrielate alebo tak)a tuto animacku mam nastavenu na objekte, ktory ovlada posunutie zbrane pri strelbe, no a ja chcem spravit, ze ak by tato animacka (actuator) bol true, a kliklo by sa mysou, ze by sa animacka zastavila, hodila do vychozej polohy a zacala by sa animacka strelby, akurat ono mi to nikdy nechce zastavit , tak ako to mam urobit???Dakujem

Autor:  1adamm115 [ úte bře 30, 2010 5:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Skoncenie actuatoru

animacia, ktora chces aby sa prerusila musi mat prioritu vecsiu ak ta ktora ma nasledovat...

Přílohy:
Nepojmenovaný 1.jpg
Nepojmenovaný 1.jpg [ 31.18 KiB | Zobrazeno 832 krát ]

Autor:  Paul 68 Rageous [ stř bře 31, 2010 7:59 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Skoncenie actuatoru

Ale action je iba pre kosti, nie pre celky teda IPO, či? možem si zameniť IPO s action?lebo ja to robim v IPO a tam nadradenosť neni :cry:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/