blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Pasový dooravník
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7512
Stránka 11

Autor:  MiliKiller [ sob bře 27, 2010 4:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Pasový dooravník

Dobrý den, všechny vás tu zdravím

Je to již nějaký pátek co jsem v blenderu nedělal, ale byl jsem postaven před projekt který by se v blenderu dal udělat.


Potřebuji v game enginu vytvořit funkčí pasový dopravník, chtěl bych i aby to vypadalo jako pasový dopravník, potřebuju aby se pas hýbal a převážel objekty.

Napadá někoho jak na to? Napadlo mne to vytvořit přez constraint, ale ten pas bude mít hodně prvků a v ruce spojovat a nastavovat 1000 částí pasu s nejistým výsledkem se mi nechce, předem všem děkuji za rady

Autor:  zgerbiak [ sob bře 27, 2010 7:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Pasový dooravník

Zdravím po dlhom čase :-)
Skúšal som viacero možností ako neviditeľná doska ktorá sa posúva jedným smerom a po chvíľke sa zjaví znovu na začiatku, alebo neviditeľné točiace sa valčeky.
Prvý prípad bol celkom dobrý, ale sem tam vystreľoval objekt na páse preč. valčeky boli funkčnejšie, ale tie zasa dosť zaťažovali scénu.
Nakoniec som to vyriešil tak, že nad pás som dal plane, a všetky objekty ktoré sa ho dotýkajú, tak im zadáva smer a rýchlosť pohybu.
Animácia pásov je cez skript na posúvanie uv koordinátov.
Plane ktorý posúva objekty ich posúva v smere svojej x-ovej osi. Môžeš si to poprípade zmeniť v skripte dp na riadku 10.
Rýchlosť pásu určuje premenná na tom stredovom objekte.

Snáď sa ti to hodí.
Blend

Robené vo verzii 2.49b

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/