blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Programování her s modely z Blenderu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7462 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | 1adamm115 [ pon bře 01, 2010 1:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Programování her s modely z Blenderu |
hmm.. neviem ci ti poviem spravne ale exportovat musis, pretoze *.blend je subor Blenderu ktory obsahuje celu scenu so vsetkymi udajmi atd.. ale niesom si isty.. radsej si pockaj kym to niekto nepotvrdi |
Autor: | Dreamak [ pon bře 01, 2010 2:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Programování her s modely z Blenderu |
určite je lepšie si to exportovať napr. do *.obj alebo *.x formátu, ak chceš z blenderu exportovať len objekt(resp. mesh) |
Autor: | zgerbiak [ pon bře 01, 2010 2:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Programování her s modely z Blenderu |
Materialy a textúry to záleží od typu exportu aký použiješ. Čo sa týka polygónov. Pokiaľ sa jedná o oblasť, kde sa bude pobjekt ohýbať, alebo niečo podobné, je lepšie tam použiť 3-uholníky a upraviť si topológiu správne. Inak sa ti môže stať že v hre sa ti rozdelí 4 na 3 a to tak že to potom nebude ohýbané podľa predstáv. Tiež je lepšie to deliť na 3-uholníkové pokiaľ sa jedná o objekty pri ktorých budeš zisťovať kolízie. |
Autor: | Dreamak [ pon bře 01, 2010 2:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Programování her s modely z Blenderu |
jedine trojuholníky o ničom inom ani neuvažuj |
Autor: | freekill [ pon bře 01, 2010 11:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Programování her s modely z Blenderu |
whysper píše: Jo a ještě něco jsem chtěl: Jak je to s character animation - když v blenderu dám kosti atd. přiřadím vert. group.... jak to funguje po exportu do .x souboru? Díky Ulozi se to jako frame 1: position 1x 1y 1z frame 2: position 1x 2y 3z Fungovat to bude :) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |