blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Programování her s modely z Blenderu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7462
Stránka 11

Autor:  1adamm115 [ pon bře 01, 2010 1:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Programování her s modely z Blenderu

hmm.. neviem ci ti poviem spravne ale exportovat musis, pretoze *.blend je subor Blenderu ktory obsahuje celu scenu so vsetkymi udajmi atd.. ale niesom si isty.. radsej si pockaj kym to niekto nepotvrdi :wink:

Autor:  Dreamak [ pon bře 01, 2010 2:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Programování her s modely z Blenderu

určite je lepšie si to exportovať napr. do *.obj alebo *.x formátu, ak chceš z blenderu exportovať len objekt(resp. mesh)

Autor:  zgerbiak [ pon bře 01, 2010 2:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Programování her s modely z Blenderu

Materialy a textúry to záleží od typu exportu aký použiješ.
Čo sa týka polygónov. Pokiaľ sa jedná o oblasť, kde sa bude pobjekt ohýbať, alebo niečo podobné, je lepšie tam použiť 3-uholníky a upraviť si topológiu správne. Inak sa ti môže stať že v hre sa ti rozdelí 4 na 3 a to tak že to potom nebude ohýbané podľa predstáv.
Tiež je lepšie to deliť na 3-uholníkové pokiaľ sa jedná o objekty pri ktorých budeš zisťovať kolízie.

Autor:  Dreamak [ pon bře 01, 2010 2:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Programování her s modely z Blenderu

jedine trojuholníky o ničom inom ani neuvažuj :emo17:

Autor:  freekill [ pon bře 01, 2010 11:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Programování her s modely z Blenderu

whysper píše:
Jo a ještě něco jsem chtěl:
Jak je to s character animation - když v blenderu dám kosti atd. přiřadím vert. group....
jak to funguje po exportu do .x souboru?
Díky



Ulozi se to jako
frame 1:
position 1x 1y 1z
frame 2:
position 1x 2y 3z

Fungovat to bude :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/