Právě je čtv bře 28, 2024 6:29 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon bře 01, 2010 1:48 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 22, 2009 2:31 am
Příspěvky: 187
Bydliště: Slovakia - Jakubov
hmm.. neviem ci ti poviem spravne ale exportovat musis, pretoze *.blend je subor Blenderu ktory obsahuje celu scenu so vsetkymi udajmi atd.. ale niesom si isty.. radsej si pockaj kym to niekto nepotvrdi :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon bře 01, 2010 2:17 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned kvě 27, 2007 6:15 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha
určite je lepšie si to exportovať napr. do *.obj alebo *.x formátu, ak chceš z blenderu exportovať len objekt(resp. mesh)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon bře 01, 2010 2:43 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Materialy a textúry to záleží od typu exportu aký použiješ.
Čo sa týka polygónov. Pokiaľ sa jedná o oblasť, kde sa bude pobjekt ohýbať, alebo niečo podobné, je lepšie tam použiť 3-uholníky a upraviť si topológiu správne. Inak sa ti môže stať že v hre sa ti rozdelí 4 na 3 a to tak že to potom nebude ohýbané podľa predstáv.
Tiež je lepšie to deliť na 3-uholníkové pokiaľ sa jedná o objekty pri ktorých budeš zisťovať kolízie.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon bře 01, 2010 2:59 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned kvě 27, 2007 6:15 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha
jedine trojuholníky o ničom inom ani neuvažuj :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon bře 01, 2010 11:11 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
whysper píše:
Jo a ještě něco jsem chtěl:
Jak je to s character animation - když v blenderu dám kosti atd. přiřadím vert. group....
jak to funguje po exportu do .x souboru?
Díky



Ulozi se to jako
frame 1:
position 1x 1y 1z
frame 2:
position 1x 2y 3z

Fungovat to bude :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz