blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Pohled 3 osoby? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7369 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kracho [ úte led 19, 2010 9:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pohled 3 osoby? |
No da sa to pomocou funkcie getOrientation(), cim zistis natocenie kamery a setOrientation(), nastavenie orientacie hracovi. Pozor pracuje to vo vsetkych osach rotacie, takze bud dokazes pracovat s vektormi v pythonu alebo to nejako sikovne obides. Da sa to napriklad tak (v pripade ze kamerou hybes len v osi z),ze ku kamere priparentujes objekt Empty (ktory je v osi z narotovany rovnako ako kamera a v osi x a y rovnako ako hrac) a potom budes hracovi predavat nastavenie rotacie tohoto Empty. Snad je to pochopitelne. |
Autor: | kracho [ čtv led 21, 2010 5:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pohled 3 osoby? |
Chyba je v tom, ze si pre tu funkciu pouzil "actuator". A tato funkcia je fuknkciou pre "owner", tak ako to mas u .getOrientation() Takze kod by vypadal takto: Kód: #skript pre objekt z ktoreho ziskavas poziciu
c=GameLogic.getCurrentController() o=c.getOwner() GameLogic.ziskanaPozicia=o.getOrientation() #a skript pre ulozenie ziskanej pozicie c=GameLogic.getCurrentController() o=c.getOwner() up=c.getSensor("uparrow") if up.isPositive(): o.setOrientation(GameLogic.ziskanaPozicia) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |