blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Pohled 3 osoby?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7369
Stránka 11

Autor:  kracho [ úte led 19, 2010 9:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Pohled 3 osoby?

No da sa to pomocou funkcie getOrientation(), cim zistis natocenie kamery a setOrientation(), nastavenie orientacie hracovi. Pozor pracuje to vo vsetkych osach rotacie, takze bud dokazes pracovat s vektormi v pythonu alebo to nejako sikovne obides. Da sa to napriklad tak (v pripade ze kamerou hybes len v osi z),ze ku kamere priparentujes objekt Empty (ktory je v osi z narotovany rovnako ako kamera a v osi x a y rovnako ako hrac) a potom budes hracovi predavat nastavenie rotacie tohoto Empty. Snad je to pochopitelne.

Autor:  kracho [ čtv led 21, 2010 5:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Pohled 3 osoby?

Chyba je v tom, ze si pre tu funkciu pouzil "actuator". A tato funkcia je fuknkciou pre "owner", tak ako to mas u .getOrientation() Takze kod by vypadal takto:

Kód:
#skript pre objekt z ktoreho ziskavas poziciu
c=GameLogic.getCurrentController()
o=c.getOwner()
GameLogic.ziskanaPozicia=o.getOrientation()

#a skript pre ulozenie ziskanej pozicie
c=GameLogic.getCurrentController()
o=c.getOwner()
up=c.getSensor("uparrow")

if up.isPositive():
    o.setOrientation(GameLogic.ziskanaPozicia)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/