blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Textury a průnik http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7367 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Jan [ pon led 18, 2010 8:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Textury a průnik |
Bry den, zkouším dělat jen tak v Blenderu hru (létání s letadlem), bez Phytonu. A mám minimálně dva základní problémy: 1. nezobrazujou se textury, i když mám zaplé vidění textured 2. jak udělat, aby letadlo nepronikalo povrchem? |
Autor: | Dreamak [ pon led 18, 2010 9:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury a průnik |
1. problémy môžu byť rôzne, keď tak pošli blend file 2. keď to chceš bez pythonu tak potom použi fyziku |
Autor: | Jan [ pon led 18, 2010 9:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury a průnik |
1. by mě spíš prakticky zajímalo, kde se to normálně nastavuje(už jsem zkoušel zaškrtnout Blendr GLSL material a nic) 2. to jsem už zkoušel, ale nevím přesně jak. Když mám u letadla nastavené dynamic nebo rigid body, tak nelétá, ale je přitahováno k zemi, když static tak zemí prolítá. |
Autor: | Dreamak [ pon led 18, 2010 10:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury a průnik |
1. a čo konkrétne ti to zobrazuje? pri použití GLSL modu musíš mať v scéne aspoň jedno svetlo 2. môžeš to hacknúť tak, že nastavíš gravitáciu na 0. tak ti to nebude padať a bude fungovať fyzika(ale určite existuje aj menej drastická možnosť, záleží od toho aký gameplay tá hra má mať) |
Autor: | kracho [ úte led 19, 2010 12:34 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury a průnik |
Jan píše: 1. by mě spíš prakticky zajímalo, kde se to normálně nastavuje(už jsem zkoušel zaškrtnout Blendr GLSL material a nic) 2. to jsem už zkoušel, ale nevím přesně jak. Když mám u letadla nastavené dynamic nebo rigid body, tak nelétá, ale je přitahováno k zemi, když static tak zemí prolítá. 1.Otazkou je ci dobre pouzivas textury - je nutne ich mat namapovane cez UV! 2.Vsak to sa da krasne vyuzit, daj si normalne rigid body, spravne nastav sily pohybu v osi y a z a rotacie, a mozes krasne simulovat lietadlo.... Podla mna sa na to blender hodi najlahsie (aj v pripade ze to chces bez pythonu). |
Autor: | Jan [ úte led 19, 2010 3:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury a průnik |
1. Diky moc, to je to co jsem potřeboval vědět, ale jak udělat Uv na kameru? |
Autor: | kracho [ úte led 19, 2010 9:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury a průnik |
Jan píše: 1. Diky moc, to je to co jsem potřeboval vědět, ale jak udělat Uv na kameru? Teraz fakt neviem,co tym myslis, textury sa v UV daju dat len na objekty typu mesh. Takze na kameru nie,ani neviem aky by to malo vyznam... |
Autor: | Jan [ úte led 19, 2010 9:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury a průnik |
Jj vim, to byla ironie. Ale jak zobrazit texturu, co je přímo v Blenderu, a také co udělat, aby se mi zovrazily stíny? |
Autor: | kracho [ úte led 19, 2010 9:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury a průnik |
Aha, tak to sorry, ale na ironicke otazky sa mi nejak nechce odpovedat. Skus pouzit google! |
Autor: | Jan [ úte led 19, 2010 10:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury a průnik |
Mám problém a to velký. Já blb jsem zaškrtl Autostart, teď když to zapnu, tak se hned spustí hra, po esc se zase vypne i celý program, jak to mám zrušit? |
Autor: | kracho [ stř led 20, 2010 12:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury a průnik |
No na uvod by som cakal aspon zmienkou omluvu...ako mame tusit, ze to zas nie je ironicka otazka??? |
Autor: | Jan [ stř led 20, 2010 4:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury a průnik |
Dobre, sorry, ale to fakt není ironie, ono se to opravsu stalo, raději upustím od dělání her a uchýlím se k modelování a animaci. Ale raději bych to ještě dodělal, což nemůžu, neboť jak mám zaškrklý ten autostart. |
Autor: | kracho [ stř led 20, 2010 4:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury a průnik |
Ok,ale na buduce si to odpust... V adresari,kde mas hru by si mal mat ulozeny subor s rovnakym nazvom ale s priponou .blend1, tak ten si otvor pomocov blenderu. |
Autor: | Jan [ stř led 20, 2010 5:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury a průnik |
Dík moc. |
Autor: | Jan [ stř led 20, 2010 5:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury a průnik |
Jestli příliš nezkouším tvou trpělivost, tak bych se rád zeptal, jak udělat po letadlem zřetelný stín (zkusil jsem dát nad něj spto a naparentovat, ale vypadá to blbě. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |