blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Problem s parentom v GE http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7314 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | 1adamm115 [ čtv pro 31, 2009 5:40 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Problem s parentom v GE | ||
Mam problem. Tazko sa vysvetluje o co ide. Najlepsie bude ked sa na to pozriete. ![]() Na tom aute by malo byt nieco co bude strielat, ale ono sa to sprava velmi divne...
|
Autor: | MOJE [ pon led 04, 2010 10:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem s parentom v GE |
Zdravím, mal som tiež tento problém, a mal som vysvetlené, že PARENT v GE sa nerobí klasicky. Skúšal som všeličo a peišiel som na to : HLAVNÝ OBJEKT umiestnim na 0,0,0 (X,Y,Z) OBJEKT ktorý chcem pripojiť (PARENT) nastavím, kde chcem a dám klasicky PARENT HLAVNÝ OBJEKT umiestnim kde chcem (AUTO na CESTU napr.) teraz by to malo ísť OK ČIŽE PRI PARENT BY MAL BYŤ HLAVNÝ OBJEKT NA 0,0,0 (X,Y,Z) ![]() |
Autor: | Kapo [ pon led 04, 2010 10:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem s parentom v GE |
MOJE píše: ČIŽE PRI PARENT BY MAL BYŤ HLAVNÝ OBJEKT NA 0,0,0 (X,Y,Z) ![]() OMG, pointu som cakal vselikde ale tu nie...tak toto fakt neni pravda alebo mam velmi dobry Blender, ked mi nastastie tuto hlupost ignoruje ![]() preco by mal byt preboha parent na 0,0,0??? sak parent je na to, aby ked pohnes parentom aby si jeho deti (childrens) pohli zaroven s nim...aky by mal potom ZMYSEL??? |
Autor: | 1adamm115 [ pon led 04, 2010 10:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem s parentom v GE |
Kapo, vsetci dobre vieme ze to s tym ZE OBJEKT PRI PARENTOVANI MA BYT NA 0,0,0 je hovadina. ![]() ![]() |
Autor: | Kapo [ úte led 05, 2010 2:08 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Problem s parentom v GE | ||
![]() toto mi robilo...nemienim to riesit, tu mas ine riesenie, ziadny parent, ide to? ide! len tam nie je parent ale constraint...a strielna ma nastavene dynamic-ghost...a nie static ako si mal ty, totiz static by ti moc nepomohol napr. pri niektorych senzoroch... MOJE: takze to bol joke, aha...sorry, moja chyba, ale sak na tom sa da normalka pobavit ![]()
|
Autor: | MOJE [ úte led 05, 2010 4:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem s parentom v GE |
No chlapci ![]() Kto z Vás to skúsil tak ako som to pískal ? ASI NIKTO. takže ešte raz : PLATÍ to len pre GE to čo som napísal treba urobiť iba na začiatku, čiže ak chcete k OBJ1 pripojiť OBJ2. OBJ1 nastaviť na 0,0,0 (x,y,z) potom OBJ2 dať tam kde chcete a použiť PARENT. Po pripojení (PARENT) môžete už s tým objektom OBJ1 hýbať kde chcete a OBJ2 sa ho drží a neblbne v GE. ![]() Vám to nefunguje a vysmievate ma. Mne to funguje a nevysmievam Vás, že taký ťažký BLENDERáci a nevedia poradiť začiatočníkovi so základnou vecou ![]() |
Autor: | foret [ úte led 05, 2010 4:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem s parentom v GE |
já teda nejsem vůbec zkušený, ale myslím si, že při vytváření rodičovské vazby je úplně fuk, kde se objekt nachází... |
Autor: | MOJE [ úte led 05, 2010 5:15 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Problem s parentom v GE | ||
červená guľa je PARENT tak ako som to vysvetľoval biela guľa je klasický paret (bez 0,0,0) ![]() a že vraj blbosť ![]()
|
Autor: | MOJE [ úte led 05, 2010 5:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem s parentom v GE |
foret píše: já teda nejsem vůbec zkušený, ale myslím si, že při vytváření rodičovské vazby je úplně fuk, kde se objekt nachází... ÁNO. je to tak, ale v GE to funguje asi troška ináč ![]() |
Autor: | Johny.D [ úte led 05, 2010 9:40 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Problem s parentom v GE | ||
zkus tohle. Je to založené na kopírování pozice objektu.
|
Autor: | kracho [ čtv led 07, 2010 1:15 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem s parentom v GE |
MOJE píše: červená guľa je PARENT tak ako som to vysvetľoval biela guľa je klasický paret (bez 0,0,0) ![]() a že vraj blbosť ![]() Jasne, ze je to blbost, ako by to bolo, keby si musel parentovat napriklad 1000 objektov??? Problem je len v tom, ze objektu, na ktory chces nieco naparentovat nemozes menit velkost v jednej ose v "object mode". Na tom co si poslal si to skus jednoducho: odparentuj si tu gulu, oznac si to auto, stlac Alt+s, ok, velkost si zmen v edit mode (ak chces), a znova si tu gulu priparentuj. A pre buduce by si si mohol odpustit slova typu "ťažký BLENDERáci" atd. Znie to dost ironicky. A to len pre to, ze si nik nevyskusal tvoje, sice mozno vec riesiace, ale neprakticke a nezmyselne riesenie. |
Autor: | MOJE [ čtv led 07, 2010 4:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem s parentom v GE |
SORRY ak som sa tým niekoho dotkol ![]() Viem, že ste tu aj machri v 3D BLENDER a preto som sa cítil troška dotknutý, keď nik nepomohol a ešte aj vysmial ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |