blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Problem s parentom v GE
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7314
Stránka 11

Autor:  1adamm115 [ čtv pro 31, 2009 5:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Problem s parentom v GE

Mam problem. Tazko sa vysvetluje o co ide. Najlepsie bude ked sa na to pozriete. :-)
Na tom aute by malo byt nieco co bude strielat, ale ono sa to sprava velmi divne...

Přílohy:
RACE.zip [481.47 KiB]
159 krát

Autor:  MOJE [ pon led 04, 2010 10:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Problem s parentom v GE

Zdravím, mal som tiež tento problém, a mal som vysvetlené, že PARENT v GE sa nerobí klasicky. Skúšal som všeličo a peišiel som na to :

HLAVNÝ OBJEKT umiestnim na 0,0,0 (X,Y,Z)
OBJEKT ktorý chcem pripojiť (PARENT) nastavím, kde chcem a dám klasicky PARENT
HLAVNÝ OBJEKT umiestnim kde chcem (AUTO na CESTU napr.)
teraz by to malo ísť OK

ČIŽE PRI PARENT BY MAL BYŤ HLAVNÝ OBJEKT NA 0,0,0 (X,Y,Z)

:emo02:

Autor:  Kapo [ pon led 04, 2010 10:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Problem s parentom v GE

MOJE píše:
ČIŽE PRI PARENT BY MAL BYŤ HLAVNÝ OBJEKT NA 0,0,0 (X,Y,Z)
:emo02:


OMG, pointu som cakal vselikde ale tu nie...tak toto fakt neni pravda alebo mam velmi dobry Blender, ked mi nastastie tuto hlupost ignoruje :lol:
preco by mal byt preboha parent na 0,0,0??? sak parent je na to, aby ked pohnes parentom aby si jeho deti (childrens) pohli zaroven s nim...aky by mal potom ZMYSEL???

Autor:  1adamm115 [ pon led 04, 2010 10:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Problem s parentom v GE

Kapo, vsetci dobre vieme ze to s tym ZE OBJEKT PRI PARENTOVANI MA BYT NA 0,0,0 je hovadina. :-D Radsej si mi mohol pomoct a nemudrovat tu :-D

Autor:  Kapo [ úte led 05, 2010 2:08 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Problem s parentom v GE

:?

toto mi robilo...nemienim to riesit, tu mas ine riesenie, ziadny parent, ide to? ide! len tam nie je parent ale constraint...a strielna ma nastavene dynamic-ghost...a nie static ako si mal ty, totiz static by ti moc nepomohol napr. pri niektorych senzoroch...

MOJE: takze to bol joke, aha...sorry, moja chyba, ale sak na tom sa da normalka pobavit :-D

Přílohy:
RACE.zip [481.32 KiB]
133 krát

Autor:  MOJE [ úte led 05, 2010 4:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Problem s parentom v GE

No chlapci :emo08:

Kto z Vás to skúsil tak ako som to pískal ?

ASI NIKTO.

takže ešte raz :

PLATÍ to len pre GE

to čo som napísal treba urobiť iba na začiatku, čiže ak chcete k OBJ1 pripojiť OBJ2.
OBJ1 nastaviť na 0,0,0 (x,y,z)
potom OBJ2 dať tam kde chcete a použiť PARENT.

Po pripojení (PARENT) môžete už s tým objektom OBJ1 hýbať kde chcete a OBJ2 sa ho drží a neblbne v GE. :emo26:

Vám to nefunguje a vysmievate ma.

Mne to funguje a nevysmievam Vás, že taký ťažký BLENDERáci a nevedia poradiť začiatočníkovi so základnou vecou :emo08:

Autor:  foret [ úte led 05, 2010 4:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Problem s parentom v GE

já teda nejsem vůbec zkušený, ale myslím si, že při vytváření rodičovské vazby je úplně fuk, kde se objekt nachází...

Autor:  MOJE [ úte led 05, 2010 5:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Problem s parentom v GE

červená guľa je PARENT tak ako som to vysvetľoval
biela guľa je klasický paret (bez 0,0,0)

:emo08:

a že vraj blbosť :emo04:

Přílohy:
RACE MOJE.zip [482.26 KiB]
126 krát

Autor:  MOJE [ úte led 05, 2010 5:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Problem s parentom v GE

foret píše:
já teda nejsem vůbec zkušený, ale myslím si, že při vytváření rodičovské vazby je úplně fuk, kde se objekt nachází...


ÁNO. je to tak, ale v GE to funguje asi troška ináč :emo08:

Autor:  Johny.D [ úte led 05, 2010 9:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Problem s parentom v GE

zkus tohle. Je to založené na kopírování pozice objektu.

Přílohy:
getset.rar [32.69 KiB]
131 krát

Autor:  kracho [ čtv led 07, 2010 1:15 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Problem s parentom v GE

MOJE píše:
červená guľa je PARENT tak ako som to vysvetľoval
biela guľa je klasický paret (bez 0,0,0)

:emo08:

a že vraj blbosť :emo04:


Jasne, ze je to blbost, ako by to bolo, keby si musel parentovat napriklad 1000 objektov???
Problem je len v tom, ze objektu, na ktory chces nieco naparentovat nemozes menit velkost v jednej ose v "object mode". Na tom co si poslal si to skus jednoducho: odparentuj si tu gulu, oznac si to auto, stlac Alt+s, ok, velkost si zmen v edit mode (ak chces), a znova si tu gulu priparentuj.
A pre buduce by si si mohol odpustit slova typu "ťažký BLENDERáci" atd. Znie to dost ironicky. A to len pre to, ze si nik nevyskusal tvoje, sice mozno vec riesiace, ale neprakticke a nezmyselne riesenie.

Autor:  MOJE [ čtv led 07, 2010 4:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Problem s parentom v GE

SORRY ak som sa tým niekoho dotkol :emo04:

Viem, že ste tu aj machri v 3D BLENDER a preto som sa cítil troška dotknutý, keď nik nepomohol a ešte aj vysmial :emo04:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/