blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Radius
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7310
Stránka 11

Autor:  foret [ úte pro 29, 2009 7:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Radius

když nastavuji parametr radius, tak se vytváří kruhové pole okolo objektu. Co ale, když mám objekt např. hranaty, jak mám udělat toto pole, aby bylo hranate, nebo prostě jinný tvar než koule.předem díky za odpověď.

Autor:  zgerbiak [ úte pro 29, 2009 11:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Radius

Toto spraviť nepôjde.

Autor:  vklidu [ stř pro 30, 2009 1:27 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Radius

ja myslel, ze staci nastavit "Bound" jako Box nebo Convex Hull pokud to neni kvadr.
Radius je jen pro Bound typu Sphere ne?
http://www.blender.org/development/rele ... t-physics/

Autor:  Kapo [ stř pro 30, 2009 3:24 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Radius

no ano radius je len pre gulate predmety (respektive pre tie, ktore maju sphere bounds), aky by to malo zmysel pre hranaty predmet?

Zaujimalo by ma ako spravit napriklad ze mam krabicu (normalne steny, dno, ale aby bola duta), a aby sa do nej dali hadzat predmety...totiz vsetky bounds nastavenia co si pamatam boli pre konvexne predmety, takze sa nic do krabice neda hodit...da sa to riesit aj inak ako vyseparovat steny krabice a spravit pre nich constraint ku dnu (budu to samostatne objekty, pohybujuce sa s dnom, teda posobia ako jeden predmet - krabica do ktorej sa daju hadzat predmety a udrzia sa v nej)...

Autor:  zgerbiak [ stř pro 30, 2009 12:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Radius

vklidu - ale v 3D View to bude stále ukazovať len ten rádius. Síce možeš meniť kolízne obálky ale tie nebudeš vidieť a myslím že práve o toto sa jedná.
Kapo - stačí dať kolíznu obálku na Triangle mesh.

Autor:  vklidu [ stř pro 30, 2009 12:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Radius

pardon :) z dotazu to pro mne nebylo tak jednoznacne

Autor:  Kapo [ stř pro 30, 2009 3:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Radius

zgerbiak píše:
Kapo - stačí dať kolíznu obálku na Triangle mesh.


no to staci ale objekt sa nehybe, je staticky...u mna...

Autor:  foret [ stř pro 30, 2009 5:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Radius

zgerbiak: no, myslel jsem asi jak vytvořit tu kolizní obálku, jde mi prostě o to, že když mám postavený hrad z kostek, jak udělat, aby k dyž do něj vrazí předmět, aby narážel do objektů tak, jak má a aby ty objekty odráželi od sebe. zatím umím udělat je "kolizní kouli" pomocí radiusu.

Autor:  zgerbiak [ stř pro 30, 2009 11:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Radius

foret píše:
zgerbiak: no, myslel jsem asi jak vytvořit tu kolizní obálku, jde mi prostě o to, že když mám postavený hrad z kostek, jak udělat, aby k dyž do něj vrazí předmět, aby narážel do objektů tak, jak má a aby ty objekty odráželi od sebe. zatím umím udělat je "kolizní kouli" pomocí radiusu.

Na to tam máš tlačítko Bounds a v ňom je zopár kolíznzch obálok na výber.

Kapo - a máš ten objekt ako dynamic alebo rigid body?

Autor:  vklidu [ stř pro 30, 2009 11:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Radius

u mne to facha.

Přílohy:
test.blend.zip [37.06 KiB]
67 krát

Autor:  foret [ čtv pro 31, 2009 12:50 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Radius

jj, moc děkuju, už sem to snad pochopil.

Autor:  Kapo [ čtv pro 31, 2009 1:10 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Radius

Zgerbi - normalne rigid body predstav si krabicu pohodenu niekde a chces v nej "nosit" veci...premiestnovat...nejako takto: http://www.youtube.com/watch?v=g8hwliMgQoI

ale tiez som to musel robit ako constraints, jednotlive tie "steny" nakladiaka som musel priconstraintovat k autu...pretoze ked som dal akykolvek bound box (aj convex hull, pretoze je CONVEX!, teda objekt sa nedostane DNU), tak objekty sa neudrzali dnu (no ked som ich tam dal pred spustenim hry tak vyleteli von samozrejme)...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/