Právě je čtv bře 28, 2024 9:46 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: . . . mensi propadnou skrz . . .
PříspěvekNapsal: pon pro 28, 2009 7:26 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
jde zabranit propadani "mensich" objektu zkrs?

http://mond.own.cz/blender/glass-small-error.avi

p.s: pro game engine a fyziku jsem totalni novacek, prizpusobt etomu pripadnou odpoved dekuji
a pokud mate tip na dobre navody budu nadsen :)
dekuji

(linky v prvnim postu teto sekce jsou neaktivni -jak uz tam nejakou dobu uzivatele upozornili)


Přílohy:
error.gif
error.gif [ 4.23 KiB | Zobrazeno 1721 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: . . . mensi propadnou skrz . . .
PříspěvekNapsal: pon pro 28, 2009 9:23 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Napadá ma len že máš niekde zle normály.
Chcelo by to blend.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: . . . mensi propadnou skrz . . .
PříspěvekNapsal: úte pro 29, 2009 3:19 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
normaly vypadaji v poradku, prikladam .blend *dekuji


Přílohy:
BrokenGlass-IPO.blend.zip [798.18 KiB]
63 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: . . . mensi propadnou skrz . . .
PříspěvekNapsal: úte pro 29, 2009 11:42 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Nemám šajnu, je to divné. :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: . . . mensi propadnou skrz . . .
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2009 12:36 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
OK, takže označ si podlahu, choď do Logic, klikni na Advenced a Margin zmeň na 0.2 .
Mne potom už neprepadol žiaden predmet. Samozrejme to spôsobí že sa kolízna obálka posunie trochu na hor. O 0.2 alebo 0.1.
Riešenie:
- Spraviť nový kolízny objekt s tými istými parametrami a posunúť ho o niečo nižšie, v animácii sa nebude zobrazovať. Predošlej podlahe vypneš fyziku.
- pred spustením GE si posunieš podlahu nižšie a po ukončení animácie ju vrátiš napäť.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: . . . mensi propadnou skrz . . .
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2009 1:40 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
diky :) funguje
par objektu sice proslo skrz kolizni obalkou az na mesh, ale byly to jen mrte a vratili se na obalku, takze neva.
http://mond.own.cz/blender/glass-small-error-2.avi
nehlede k tomu, ze v te rychlosti je to stejne nepostrehnutelne* jeste jednou tisicere diky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz