blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

jine barvy ve hře
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7266
Stránka 12

Autor:  miguel [ ned pro 06, 2009 5:23 pm ]
Předmět příspěvku:  jine barvy ve hře

Když spustím v blenderu hru, lehce mi stmavne obraz v 3D okně, není do až tak drastické, ale štve mě to, protože už to nevypadá tak dobře, nejde to nějak nastavit aby ty barvy byly stejné jako při editaci?

Autor:  Dreamak [ ned pro 06, 2009 5:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: jine barvy ve hřě

pošli screen ťažko sa takto radí... ináč otázky ohladne Game enginu majú vlastné vlákno viewforum.php?f=11

Autor:  miguel [ stř pro 09, 2009 10:42 am ]
Předmět příspěvku:  Re: jine barvy ve hře

no a neni to zbytečné posilat screenshoty? Prostě když dáš nějakému objektu UV texturu, a neovlivnuji ji zadne světla, tak kdyz stisknes P, a spusti se hra, tak ta textura lehce stmavne, sice je to jen lehounce, ale ja bych chtěl abych viděl při editaci to same co pri spusteni hry, pri editaci tam mam presne ty barvy jake bych chtěl ve hře.

Autor:  EdgarVanat [ stř pro 09, 2009 1:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: jine barvy ve hře

tak nastav materialu shadeless omg...

Autor:  Johny.D [ stř pro 09, 2009 5:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: jine barvy ve hře

EdgarVanat píše:
tak nastav materialu shadeless omg...

příspěvek na urovni...

Jinak ten screen by se hodil, protože třeba já osobně s tímhle problém nemám. udělej screen před a po zapnutí enginu.

Autor:  Kapo [ stř pro 09, 2009 6:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: jine barvy ve hře

EdgarVanat píše:
tak nastav materialu shadeless omg...


omg nastav shadeless a bude to realisticke ako komiks...este horsie...

Inak ty asi robis v glsl shader mode? A mas problem s tym, ze ked otacas pohladom vo viewporte a pozeras sa na otexturovane, omaterialovane a osvetlene objekty, tak to ma podla teba zivsie farby ako ked spustis hru?

Autor:  miguel [ stř pro 09, 2009 8:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: jine barvy ve hře

Asi bude skutečně lepší ukázat obrázek aby nedošlo k omylu. Hodil jsem na krychli přes uv mapování texturu s larou croft pro ukázku. Textura není závislá na osvětlení a pod. Nic jsem tam nenastavoval, jen jsem ji vlozil. Problem je ze kdyz spustim hru tak lehce stmavne, u tohodle prikladu to neni az tak vidět, ale pracuji na jedne hre kde to podle mě docela ubírá na kráse. Asi je to prkotina, ale ja jsem hold puntičkář :-)

Přílohy:
ukazka.JPG
ukazka.JPG [ 39.57 KiB | Zobrazeno 4394 krát ]

Autor:  Dreamak [ čtv pro 10, 2009 10:48 am ]
Předmět příspěvku:  Re: jine barvy ve hře

pošli rovno celý .blend iba s tou krychli a textúrov.

Autor:  miguel [ čtv pro 10, 2009 10:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: jine barvy ve hře

přiložit to bohužel nejde, pripona souboru neni povolena :-(

Autor:  maraCZ [ pát pro 11, 2009 3:01 am ]
Předmět příspěvku:  Re: jine barvy ve hře

zabal to do zipu...

Autor:  miguel [ pát pro 11, 2009 6:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: jine barvy ve hře

tak tady to je, ale mozna si tu texturu budete muset nacist v uv editoru znova.

Přílohy:
ukazka_blend.zip [79.33 KiB]
55 krát

Autor:  EdgarVanat [ pát pro 11, 2009 8:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: jine barvy ve hře

miguel píše:
... Prostě když dáš nějakému objektu UV texturu, a neovlivnuji ji zadne světla...

z toho mi nejak vyplynulo, že nie je nutné použiť žiadne tieňovanie, pretože by model nemalo čo osvetliť. A teda jediný spôsob ako dostať plnú živosť farieb by bolo nastaviť materiálu vlastnosť shadeless, toľko k môjmu predchádzajúcemu príspevku

Autor:  miguel [ úte pro 15, 2009 4:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: jine barvy ve hře

Asi bude nejlepší tam dát světla, do budoucna jsem o tom stejně uvažoval, kdyby ta hra nebyla nasvicena tak by to asi taky moc akcni nebylo. V tom případě ale nastává otázka: Jak mám správně nasvítit scénu aby to ve hře vypadalo dobře? Kdyz jsem se o něco podobného kdysi davno pokousel, tak to nedopadlo nejlépe, protože ve hře jak je známo modely zas tak kvalitní být nemůžou, takže to tak nějak hnusně nasvitilo ty hranky že to nevypadalo dobře, nešlo by to světlo na tom modelu nějak rozptýlit aby to vypadalo pěkně? O světlech v blenderu toho moc nevim, tak budu vděčnej za každou radu.

Autor:  EdgarVanat [ úte pro 15, 2009 4:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: jine barvy ve hře

spotlight a bufferove svetla, ak tam das nizsiu kvalitu a vacsie rozostrenie tak sice budes mat z tiena nejake stvorceky ale na druhu stranu to bude prirodzenejsie a nebude vidno hrany

Autor:  miguel [ stř pro 16, 2009 4:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: jine barvy ve hře

no ja bych chtel zachovat maximalni kvalitu grafiky, neni jeste nejakej jinej způsob, treba v nastavení těch světel? Jak je to treba udelane v te hře yo frankie?

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/