blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Osvětlení objektu s texturou (dynamické světlo) http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7139 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | frca [ čtv říj 08, 2009 11:34 am ] | |||
Předmět příspěvku: | Osvětlení objektu s texturou (dynamické světlo) | |||
Zdravím, mám otexturovaný objekt a není na něm stínování. Na stejném objektu bez textury stínování je. Jak ho dodat i tomu otexturovanému objektu? Podotýkám, že používám Texture Face Materials. Díky.
|
Autor: | Dreamak [ čtv říj 08, 2009 10:42 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Osvětlení objektu s texturou (dynamické světlo) | ||
zaklikni light v texture face
|
Autor: | X_H_N [ sob říj 10, 2009 12:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Osvětlení objektu s texturou (dynamické světlo) |
A nebo nahore v zalosce game zatrhni "Blender GLSL Materials" |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |