Právě je čtv bře 28, 2024 12:17 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 11:34 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Zdravím,
mám otexturovaný objekt a není na něm stínování. Na stejném objektu bez textury stínování je. Jak ho dodat i tomu otexturovanému objektu? Podotýkám, že používám Texture Face Materials.
Díky.


Přílohy:
Poznámka: Screenshot ukázky
obrazek.png
obrazek.png [ 19.19 KiB | Zobrazeno 939 krát ]
Poznámka: Ukázkový soubor
bge-material-test.blend.zip [152.16 KiB]
48 krát
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 10:42 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned kvě 27, 2007 6:15 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha
zaklikni light v texture face


Přílohy:
light.jpg
light.jpg [ 51.26 KiB | Zobrazeno 917 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob říj 10, 2009 12:28 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
A nebo nahore v zalosce game zatrhni "Blender GLSL Materials"


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz