blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Vychádzanie a vchádzanie do domov ??? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=6760 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | 1adamm115 [ úte kvě 05, 2009 8:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Vychádzanie a vchádzanie do domov ??? |
Je mi to trapne ze sa stale pytam, ale neviete mi poradit ako spravit, ze mam scenu s krajinou a domom do ktoreho ked vojdem nacita sa scena s interierom, ale tak aby sa zachoval napr. pocet zivotov a zase naspet ta scena s krajinou ale by som sa objavil vedla dveri toho domu a nie na zaciatku???? a dal by sa spravit SAVE/LOAD z menu ze by sa to dalo aj pri opetovnom spusteni LOADnut? |
Autor: | Kexar [ úte kvě 05, 2009 10:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Promin ze ti to rikam, ale na tohle potrebujes ovladat programovaci jazyk python s kterym pracuje blender. |
Autor: | Antharon [ stř kvě 06, 2009 12:03 am ] |
Předmět příspěvku: | |
mno,v tomto pripade by som zobral pocet zivotov ako premennu a tu prenasal vzdy dalej s tym, ze ak je to nula hrac umrel... nos problemos |
Autor: | Johny.D [ stř kvě 06, 2009 1:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
globálnà proměnou v Logic bricks nevytvořÃÅ¡ ten python bude potřeba |
Autor: | Kexar [ stř kvě 06, 2009 1:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak ono by to teoreticky i slo vytvorit jak rika antharon, ale je to dosti neprakticke reseni a nevim jak by bez scriptu docilil aby se promena zachovala po prejiti do jine sceny. |
Autor: | 1adamm115 [ stř kvě 06, 2009 3:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | re |
...ja som totiz videl taku hru robenu v BGE kde sa dalo aj vychadzat z domou a spet a zachovali sa aj predmety v inventari... a tiez sa to dalo aj savovat... ale bolo to .exe |
Autor: | Kapo [ stř kvě 06, 2009 4:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: re |
1adamm115 píše: ...ja som totiz videl taku hru robenu v BGE kde sa dalo aj vychadzat z domou a spet a zachovali sa aj predmety v inventari... a tiez sa to dalo aj savovat... ale bolo to .exe
ale aj exe mozes rozobrat a dostat z toho spat blend...nepytaj odo mna script, slubil som autorovi (respektive tomu, co mi script poslal), ze to nikomu nedam...dal mi na vymenu (za inu pre neho uzitocnu vec odo mna) tento script a uz sa nikdy neozval taka sranda hovorit s nim... |
Autor: | Johny.D [ stř kvě 06, 2009 6:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
na tom neni nic složityho vytvořÃÅ¡ jen globálnà proměnou zgerbi je na to odbornÃk tak počkej až si vÅ¡imne tohohle threadu |
Autor: | zgerbiak [ stř kvě 06, 2009 10:02 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Dá sa to aj bez pythonu, ibaže je to dosť neštastné riešenie. Budeš mať viac tých istých scén domov s rôznym počtom životov panaka. Keď budeš vchádzať do domu, tak sa scéna zmení podľa aktuálneho počtu životov. napr budeš mať sceny dom-lives-1 , dom-lives-2 , dom-lives-3 atd.. Nedalo mi to a keďže tu bol spomenutý môj nick, tak som spravil blend so skriptom na tie životy. -šípka hore sa panak dotkne "dverí" domu. Keď si v dome, tak sa tým stým spôsobom vraciaš speť. -medzerník znižuje životy o 1. Blend je dole. Nieje to ideálne riešenie, ale ako ukážka stačí. Kód: GL = GameLogic
cont = GL.getCurrentController() own = cont.getOwner() #senzor collision pre vstup(vystup) do domu snextlvl = cont.getSensor("snextlvl") #senzor actuator scene pre zmenu sceny anextlvl = cont.getActuator("anextlvl") #ak je senzor pozitivny if snextlvl.isPositive(): #zapise sa aktualny pocet zivotov do premennej GL.playerLives = own.zivoty #aktivuje sa dalsia scena GL.addActiveActuator(anextlvl,1) #inak else: #ak neexsistuje premenna gl.playerList if not hasattr(GL, 'playerLives'): #vytvori sa podla aktualneho poctu zivotov na objekte GL.playerLives = own.zivoty #inak else: #premenna zivoty na objekte sa zmnia podla globalnej premennej own.zivoty = GL.playerLives
|
Autor: | zgerbiak [ stř kvě 06, 2009 10:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Teraz som si všimol. Čo sa týka objavenia vedľa dverí, to nieje problém. Tak isto aj load-save s určitými obmedzeniami. Všetko je to vec pythonu. |
Autor: | ppk [ pon kvě 11, 2009 10:00 am ] |
Předmět příspěvku: | |
nebo si muzes pockat na 249 tam jsou takove specialni occludery (nebo jak se to pise) to sou takove treba jakekoliv meshe co to maj zaple v logice. a dela to to ze vsechno co zakryvaji se nerenderuje a mysim ani neupdatuje(nejsem si jisty.. tim update) a to by znamenalo za to vsecko budes moct narvat do jedne sceny brw RC1 uz je venku tak to asi moc dlouho trvat nebude to den D |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |