blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
prehadzovanie zbraní v FPS http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=6521 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kracho [ úte úno 24, 2009 6:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No pri stlaceni pozadovanej klavesy musis dat zbrani, ktora je aktivna actuator edit object-end object, a zbrani, kt bude aktivna a je v inej vrstve zapnes animaciu (akoze ju vytahuje z vrecka ) a napr. empty objektu priradis actuator add object - s konkretnou zbranou. Tak postupujes u vsetkych zbrani dalej. Az sa dostane zbran z inej vrstvy do scveny, zacnu jej fungovat scripty a logick bricks, takze s individualnym strielanim potom nie je problem. Snad je to dost zrozumitelne. |
Autor: | Johny.D [ úte úno 24, 2009 7:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jak řÃká kracho tady je fakt nejlepÅ¡Ã mÃt zbraně v jiné scéně, já jsem to měl u stargate kvuli přehlednosti tak že jsem měl co zbran to nova scéna takže stačà mÃt actuator set owerlay scene, ale pozor pokud máš zbraně v různých scénách tak tu co nepotřebujeÅ¡ musÃÅ¡ vždycky nechat smazat actuatorem remove scene tady mas ukazku jak se to dela pomoci změny meshe http://www.savefile.com/files/2015281 |
Autor: | kracho [ čtv úno 26, 2009 4:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
set visibility je urcite dobre riesenie-minanie nabojov vyriesis premennymi, len je to trochu viac pisania nez pri inych vrstvach. Tam sa prave uplatni ten moj navrh, len nie je pravda, ze vlozeny objekt nemozes opat zrusit, len ten endObject musis pridat prave ako actuator (ci skriptom) tomu vkladanemu objektu v tej neviditelnej vrstve. |
Autor: | kracho [ stř bře 04, 2009 12:02 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale mozes, len vyuzies globalne premenne (na zapis tych guliek). Ale kludne na to kalsi sprav to cez visibility, a napis asi o dva riakdy viac, o nic nejde. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |