Právě je úte lis 26, 2024 8:03 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 24, 2009 6:09 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
No pri stlaceni pozadovanej klavesy musis dat zbrani, ktora je aktivna actuator edit object-end object, a zbrani, kt bude aktivna a je v inej vrstve zapnes animaciu (akoze ju vytahuje z vrecka :-)) a napr. empty objektu priradis actuator add object - s konkretnou zbranou. Tak postupujes u vsetkych zbrani dalej. Az sa dostane zbran z inej vrstvy do scveny, zacnu jej fungovat scripty a logick bricks, takze s individualnym strielanim potom nie je problem. Snad je to dost zrozumitelne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 24, 2009 7:43 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
jak říká kracho tady je fakt nejlepší mít zbraně v jiné scéně, já jsem to měl u stargate kvuli přehlednosti tak že jsem měl co zbran to nova scéna takže stačí mít actuator set owerlay scene, ale pozor pokud máš zbraně v různých scénách tak tu co nepotřebujeÅ¡ musíš vždycky nechat smazat actuatorem remove scene
tady mas ukazku jak se to dela pomoci změny meshe
http://www.savefile.com/files/2015281


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 26, 2009 4:12 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
set visibility je urcite dobre riesenie-minanie nabojov vyriesis premennymi, len je to trochu viac pisania nez pri inych vrstvach. Tam sa prave uplatni ten moj navrh, len nie je pravda, ze vlozeny objekt nemozes opat zrusit, len ten endObject musis pridat prave ako actuator (ci skriptom) tomu vkladanemu objektu v tej neviditelnej vrstve.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 12:02 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Ale mozes, len vyuzies globalne premenne (na zapis tych guliek). Ale kludne na to kalsi sprav to cez visibility, a napis asi o dva riakdy viac, o nic nejde.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz