blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
ANIMACE PÁSŮ TANKU http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=6325 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mirek [ úte pro 23, 2008 12:52 am ] |
Předmět příspěvku: | ANIMACE PÁSŮ TANKU |
Ahoj lidi. Potřeboval bych poradit. Z blendrem dělám už přes rok. Chtěl bych udělat animaci pasů od tanku a nevím jaký se nato dají použít metody proto nevím jak by měl vypadat. Mohl by my někdo poradit nebo dát nějaký tutoriál? Nebo nejlepší by bylo kdyby my sem někdo dal něco co se tomu podoba Předem dík!!! |
Autor: | Kapo [ úte pro 23, 2008 1:12 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: ANIMACE PÁSŮ TANKU |
mirek píše: Ahoj lidi. Potřeboval bych poradit. Z blendrem dělám už přes rok. Chtěl bych udělat animaci pasů od tanku a nevím jaký se nato dají použít metody proto nevím jak by měl vypadat. Mohl by my někdo poradit nebo dát nějaký tutoriál? Nebo nejlepší by bylo kdyby my sem někdo dal něco co se tomu podoba
Předem dík!!! no mne nepada len moznost vyuzit CONSTRAINTS, ale kedze fyzika v BGE je este nie velmi dobra, tak to buguje (vyletuje do vysky, trasie sa to, proste klasicke bugy BGE) nj ale to si pockaj na najlepsich scriptarov tohoto fora, ti daco zbuchaju urcite, tusim ppk daco take robil...ked bude vediet, urco ti poradi... ja som tank skusal nespocetkrat ale nikdy mi to nevyslo...no a samozrejme este neratame celu napravu tanku, odpruzenie...ajajaaaaj |
Autor: | Vybi [ úte pro 23, 2008 1:54 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevim, jestli ti to nejak pomuze, ale vzpomnel jsem si na tohle http://download.blender.org/documentati ... racks.html |
Autor: | maraCZ [ úte pro 23, 2008 11:24 am ] |
Předmět příspěvku: | |
stáhni si nejnověší BlenderArt magazín, tam se tomu věnujou a ten tutorial vypadá hodně dobře... |
Autor: | Kapo [ úte pro 23, 2008 12:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
maraCZ: kde si ho mam stiahnut? tuto nikde nevidim download link na najnovsie cislo |
Autor: | mirek [ úte pro 23, 2008 12:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Blbý je to že neumim anglištinu , takže si budu muset stahnout nejakej překladač |
Autor: | Kapo [ úte pro 23, 2008 2:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mirek píše: Blbý je to že neumim anglištinu , takže si budu muset stahnout nejakej překladač
JA TI TO PRELOZIM len mi posli link , neviem to najst |
Autor: | mirek [ úte pro 23, 2008 2:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tahle stranka bymi možna pomahla Ake musel bych jí rozumět. Nejsem totíš angličtinař .http://download.blender.org/documentati ... racks.html |
Autor: | Kapo [ úte pro 23, 2008 4:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mirek píše: Tahle stranka bymi možna pomahla Ake musel bych jí rozumět. Nejsem totíš angličtinař
.http://download.blender.org/documentati ... racks.html Lenze to neni ku BGE, nie? |
Autor: | maraCZ [ úte pro 23, 2008 5:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
BlenderArt magazín si stáhni na adrese http://www.blenderart.org/issues/ Ty pásy jsou v čísle 19 - rigging and constraints |
Autor: | Kapo [ úte pro 23, 2008 6:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no pozrel som to...hm...ale tak toto prerobit do Game Enginu, no teda vela stastia |
Autor: | batwin [ úte pro 23, 2008 6:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hele, jestli je to pro game engine, je pořád nejlepším řešením jen animovaná textura.Samozřejmě by to šlo řešit i jinak, ale za cenu vleký ztárty výkonu a v BGE stejně nedosáhneš tak dobrý grafiky, aby jsi potřeboval lepší řešení než tu animaci textury. a na to je nejlepší použít script. |
Autor: | mirek [ úte pro 23, 2008 9:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten Magazín je dobrej ale stejně mi je k prdu dyš je v angličtině . Skoušel sem translator a ten z věty přeložil jen dvě slova |
Autor: | ppk [ čtv pro 25, 2008 8:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mirek píše: Ten Magazín je dobrej ale stejně mi je k prdu dyš je v angličtině . Skoušel sem translator a ten z věty přeložil jen dvě slova
to ani nemusis moc cist pokud to potrebujes pro ge tam totiz vetsina pouzitych vychytavek stejne nejede... |
Autor: | Kapo [ čtv pro 25, 2008 10:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ppk píše: mirek píše: Ten Magazín je dobrej ale stejně mi je k prdu dyš je v angličtině . Skoušel sem translator a ten z věty přeložil jen dvě slova to ani nemusis moc cist pokud to potrebujes pro ge tam totiz vetsina pouzitych vychytavek stejne nejede... v ge funguju constraints, ale nie su take dokonale ako v normalnom blenderi... ja myslim ze kym bude fyzika v BGE taka dobra ako v inych hrach, tak este nejaky cas prejde... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |