blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Svetla a tiene http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=6298 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kapo [ ned pro 14, 2008 3:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Svetla a tiene |
Rad by som vedel, preco ked v novom Blender 2.48 dam do sceny viac svetiel, tak sa to seka? Ako je to spravene vo velkych hrach? Sak tam je 10 aut, kazde ma predne 2 svetla, zadne 2 + brzdne a poulicne lampy a neseka sa to...napriklad v gta4 je to krasne v noci, plno svetiel a tienov a neseka sa to... No a tiene! preco su pri vysokom kontraste (ked je silne svetlo a velky objekt) take kockate? neda sa niekde nastavit "rozlisenie" tiena (samozrejme aby to co najmenej zatazovalo PC a nesekalo)... Dufam, ze mi dakto poradi, za pripadnu pomoc dakujem... |
Autor: | pantau [ ned pro 14, 2008 4:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja som teda s blendrovskym enginom nerobil uz dlhsie, ale pokial viem realtimove tiene su docela narocne na vykon a ked das do zlozitejsej sceny hoci iba jedno svetlo ktore vrha tien tak to dost spomali neviem teda ako dobry je bge teraz ale porovnavat ho s gta4, to by si asi chcel moc |
Autor: | Kapo [ pon pro 15, 2008 10:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Optimalizoval som to, ide to fpoho, plynulo ale mam dalsi priblem, a nebudem koli tomu zakladat novy thread... Rad by som vedel, ako co najelegantnejsie vyriesit "exploziu meshu", totiz mam lampu, a ked do nej autom narazim (lampa samozrejme zhasne), stoziar spadne a vyzera to trapne, ked sa po zemi kotula sklenena gula Ako mam vyriesit, aby ta sklenena gula sa nejako rozprskla pri dopade na zem (colision, alebo touch, to je jedno), alebo pri naraze do lampy (stlpa) ? nejako pekne nenarocne, efektne? prosim poradte dakto, neprisiel som zatial na nic |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |