blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
GLSL - zprovozneni ? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=6216 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ pát říj 31, 2008 10:58 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Musíš mať pri textúre zaškrtnuté Normal Map... ale keď tak rozmýšlam, tak to už nebude bump mapa, ale normálová mapa. |
Autor: | Kexar [ pát říj 31, 2008 1:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
V blenderu asi nefungujou Bumb mapy ale podobnyho vysledku se dá dosáhnout přeci normal mapou. |
Autor: | vojtas1 [ pát říj 31, 2008 2:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
OMG nejsem zas tak blbej . Vždyť v blenderu dělám skoro 2 roky . Jasný že normálová mapa, ale ze zvyku používám pojem bump mapa. No ale když zapnu normálně nor, nastavím úroveň atd, tak na renderu je to v pořádku, ale ve hře se to neukazuje. Mělo by to vypadat takhle : PS : Na tom screenu je jasně vidět, že mám NOr zaplý, je taky vidět na Render Preview, že v renderu vše funguje .. ale ani v 3Dview okně ani ve hře se nic nemění. |
Autor: | Kexar [ pát říj 31, 2008 4:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No na obrázku který si poslal první vidim že si hodnotu nor nastavil 8.52 GE vykresluje mapu max 1 pak když už dáš více tak to vypadá stejně jako 1. Možná by si mohl upnout blend a mrknul bych se na to. |
Autor: | vojtas1 [ pát říj 31, 2008 5:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemám to uložené, byl to jen pokus , jestli to funguje. Normálně jsem vložil kouli, zapnul v game menu GLSL, dal materiál a spustil. Nic víc. Musí se dělat ještě něco ? Mimochodem nevěřím, že ty rohy v mém posledním příspěvku je nor < 1.0 . Není tam spíš něco jiného co musím udělat, než zapnout to v tom menu ? |
Autor: | Kexar [ pát říj 31, 2008 6:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No takže tady sem si připravil názorný příklad zobrazování normal map v game blender enginu na prvním plane i na druhem je nastavena stejna normal mapa akorat na jednom z hodnotou nor 1 a na druhem 2. Tady je eště blend s texturou Edit:na druhem je 5 ne 2 ale to je stejnak jedno |
Autor: | vojtas1 [ pát říj 31, 2008 6:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ah díky za snahu, ale už netřeba . Už jsem na to přišel. Nezapnul jsem totiž v texture buttons Normal map (že použije RGB pro normal mapping). No jakmile jsem to zapnul tak to hned šlo. Nějak jsem nevěděl, že to tlačítko vůbec existuje . Díky za pomoc. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |