blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
follow path v BGE http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=6182 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Bigbob [ sob říj 11, 2008 8:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | follow path v BGE |
Tak zase prichádzam s ďalšou hlúpou otázkou týkajúcov sa BGE Mám vytvorenú cestu (path) po ktorej by mal ísť nejaký objekt. Potreboval by som aby v hre tento objekt cestoval po zacyklenej ceste. Dá sa to docieliť pomocou path v BGE? |
Autor: | zgerbiak [ ned říj 12, 2008 11:41 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: follow path v BGE |
Bigbob píše: Tak zase prichádzam s ďalšou hlúpou otázkou týkajúcov sa BGE
Mám vytvorenú cestu (path) po ktorej by mal ísť nejaký objekt. Potreboval by som aby v hre tento objekt cestoval po zacyklenej ceste. Dá sa to docieliť pomocou path v BGE? Krivky (Curves) v základe BGE nepodporuje. Možno by sa dalo cez skript získať cestu z path a meniť podľa toho pozíciu a orientáciu objektu. Ak si našiel tutoriály na pohyb objektu po path pomocov constraint, tak to v GE nerozchodíš. |
Autor: | Bigbob [ ned říj 19, 2008 11:07 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm dobre. Tak si teda nájdem nejaký iný spôsob ako to spraviť. Možno skúsim ten tutoriál v novom blenderart magazíne. Nieje to zrovna "follow path" ale niečo podobné |
Autor: | zgerbiak [ ned říj 19, 2008 1:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Možno to nieje stratené. Zbežne som okukol novú verziu 2.48 a tam už animácie cez krivki sú. Je tam na to tuším samostatný actuator. |
Autor: | Bigbob [ stř říj 22, 2008 9:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak to by sa mi muselo najprv podariť ten blender 2.48 stiahnuť . Hrozne mi padá internet. Zájdem si do internetovej kaviarne, prinesiem si ten blender domov a uvidím. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |