Právě je úte lis 26, 2024 10:47 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: SÄ›tla
PříspěvekNapsal: čtv pro 30, 2004 11:43 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Jo jak že se zapínají světla pro game engine. Jo nepletuse když jsem přítomže funguje pouze Lamp :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 31, 2004 2:12 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
pÅ™i texturování musíš zapnout tlaÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 01, 2005 3:58 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
tak jak rika mili, ale jen s pripominkou ze 2.36 ma taky vsechny tyhle svetla, a navic oproti 2.25 muzes hodit na objekt material a uvidis ho v enginu aniz bys musel mit na objektu textury nebo vertex barvu.(2.25 by ti ukazala objekt bilej)

coz je taky docela fajn.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Super
PříspěvekNapsal: sob led 01, 2005 8:52 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Super jo světla sem už testoval ještě jak na stíny mněl jsem kdysi staženej skrypt na volumetrický světlo ale dělaloto nesmysli.
Nebo nějak dotoho zasimulovat bafr ale to byse asi nedalo animovat že. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Volumetrické svÄ›tlo
PříspěvekNapsal: sob led 01, 2005 8:55 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Volumetrické světlo uděláš tak, že u zdroje světla dáš plane a to bude mít texturu s apha mapou. Prostě Volumetrické světlo při hře neexistuje tak se to švindluje texturama. Nebo udělej kužel a nastav mu v záložkách texturování "ADD" a nastav nějakou hoddně tmavou barvu. Vypadá to celkem dobře!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: No
PříspěvekNapsal: ned led 02, 2005 1:13 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Tak sem skouÅ¡el Blender 3.36 Jm mnÄ›ls pravdu umí používat textury. Ale jen co se barvy týÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 02, 2005 1:26 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Jo tady sou ty kosticky. :shock:


Přílohy:
untitled.blend.zip [22.08 KiB]
154 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 02, 2005 2:20 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
moc sem to z toho examplu nepochopil, ale dulezity veci sou:
-bump mapping v enginu neuvidis(blender a engine sou 2 rozdilny veci)
-textury uvidis pokud jsou uv mapovany
-barvy matrialu mas mozna bez barvy protoze nemas zaple light na vsech fejsech, nebo mas prepalenou lampu, ale pokud pouzibas 2.36 tak ta by mela zobrazovat barvu bez svetel, samozrejme ze specularity bez svetla neuvidis...teoreticky

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: jo
PříspěvekNapsal: ned led 02, 2005 8:12 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
No Å¡lo oto že ty dvÄ› kostiÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 02, 2005 10:04 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Tak nevím s Ä


Přílohy:
Poznámka: Smaple
Untitl.zip [18.07 KiB]
139 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 03, 2005 7:37 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
jen sem si spomel na bug 236, kterej s timhle nejspis nema co delat, ale bacha na nej. pokud davate vic scen prez sebe tak svetla ovlivnujou vsechny sceny a je jedno v jaky scene sou.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: gut
PříspěvekNapsal: pon led 03, 2005 11:28 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Jo uÅ¡ to Å¡lape neÅ¡lo to kůli tomu že nevým proÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 04, 2005 2:47 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
vyber vsechny fejsy na ktery to chces aplikovat, pak jako posledni ten kterej ma nastaveni ktery potrebujes a dej Copy drawmode. tim urcis vsem nastaveni.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Super
PříspěvekNapsal: čtv led 06, 2005 7:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Jo tak to uš šlape jak má díky moc. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz