blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Swappujuca alpha :D
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=6119
Stránka 11

Autor:  Kapo [ pon zář 15, 2008 11:38 am ]
Předmět příspěvku:  Swappujuca alpha :D

Mam taky problem...ide mi hra, v nej auto, a ked pridam do materialu okien alphu + ztransp, okna zmiznu proste mozem sliderpohybovat do nejakej hodnoty (trebars 0.8) a okna su nepriehladne ked sa to dostane pod tu hodnotu zrazu zmiznu (v hre)...tak som sa rozhodol spravit alphu polopriehladnou png texturou...ked ale spustim hru, okna su sice priehladne ale hra ide tak 0.8 - 0.9 fps :lol: :lol: -co s tym :?: este by mohla byt chyba v tom, ze texturu samozrejme nemapujem, textura je 1 X 1 pixel png, a swappovanie by mohlo byt tym, ze on ten jeden pixel opakuje po po takej ploche ako su vsetky okna...

Ale teraz otazka: ako spravit tie okna bez toho, aby to sekalo a aby boli polopriehladne?

Za pripadnu pomoc dakujem...

P.S.: este som zabudol: v texture nie je problem, zacne to swappovat prave vtedy a len vtedy (ekvivalencia :D) ked zapnem alphu vo face select mode...

Autor:  ppk [ ned zář 21, 2008 3:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

no ja delam skol neak takhle...

http://rapidshare.de/files/40522030/skla.blend.html
hmm ic nejede tak obrazek nebude...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/