blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
trava http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=6108 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ čtv zář 11, 2008 9:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ak je tá tráva 1 objekt, tak s tým moc nenarobíš. Ak je každý trs(steblo) jeden objekt, tak sa to dá spraviť, či už dočastním zmenšením, alebo nejak inak. Samozrejme by sa to prejavilo na fps-ku. |
Autor: | taby [ pát zář 12, 2008 5:11 am ] |
Předmět příspěvku: | |
EDIT: Tu svou hloupost mažu. |
Autor: | zgerbiak [ pát zář 12, 2008 9:11 am ] |
Předmět příspěvku: | |
V GameBlendru mu moc particle nepomôžu. |
Autor: | kracho [ ned zář 14, 2008 8:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi som presne nepochopl v com je problem, podla mna je najjednoduchsie proste posunut par vertexov tam kde je tram, aby tam trava nebola. Respektive precnievajucim faceom nastavit invisible vo face edite. |
Autor: | Kapo [ ned zář 14, 2008 8:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
alebo separatnut kazde steblo a pri dotyku stramom nastavit invisible...potom by si to mal krasne realtimove aj keby si hybal tramom travu by si pod nim nemal...kde by nebol tram tam by bola, keby si ho presunul za behu hry tak by stebla ktore by sa tramu dotykali zmizli... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |