Právě je úte lis 26, 2024 10:45 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Set Light - Blender 2.47 ?
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 6:44 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Zdravím.
Už jsem to jednou řešil, když vyšla verze 2.46 a tam mi Zgerbiak poradil, že abych mohl použít Set Light , tak musím do Texture Paint, označit ten face, potom do edit modu a tam budu mít u Multires záložku Texture Face, kde to bude. ► + tohle video ◄

ALE ..

Zkoušel jsem na několika objektech a prostě mni to vždy v té záložce napíše "No active face" a to je vše. Přitom pěkně kecá, protože ji mám označenou a zkouším to znova a pořád nic.

Je nějaká změna v používání této fce mezi 2.46 a 2.47 ?

Nebo jak to mám udělat ? Předem díky za odpověď.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz